عضو کنگره مردمي:

بحرینی ها گفت وگو با آل خلیفه را نمی پذیرند

بحرینی ها گفت وگو با آل خلیفه را نمی پذیرند
دوشنبه 13 تير 1390 - 06:24

عضو کنگره مردمي براي ياري ملت بحرين از گروه‌هاي سياسي مخالف خواست از شرکت در اجلاس گفتمان مورد درخواست رژيم حاکم بپرهيزند زيرا مردم مخالف هرگونه گفت‌وگو با رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين هستند.

"قاسم الهاشمي" دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: در فضاي مسموم و نامطلوب موجود، گفت‌وگو و مذاکره با رژيم حاکم هيچ نتيجه و برآيندي نخواهد داشت زيرا رژيم بحرين به دنبال گفتمان واقعي نيست.

به دنبال موافقت مشروط جمعيت وفاق اسلامي براي شرکت در گفت وگوي توافق ملي در بحرين جلسه اول اين گفت وگو شنبه گذشته برگزارشد. گفت وگويي که با انتقادات فراوان مواجه شد به طوري که گفته شد در حد يک مهماني و شنيدن آراي طرف مقابل بود که 40 دقيقه به طول انجاميد و در آن رييس اين نشست سخنراني بسيار کوتاهي ايراد کرد.

عضو کنگره مردمي براي ياري ملت بحرين افزود: طرح گفت وگو صرفا تلاشي براي القاي اين مساله است که رژيم اهل گفتمان و مدارا است از اين رو پيش‌بيني مي‌شود که مخالفان در روزهاي آينده از گفت‌وگوها عقب‌نشيني کنند.

الهاشمي از گروه‌ها و طرف‌هاي شرکت کننده در اين مذاکرات خواست بي‌درنگ از اين گفت‌وگوها، که فقط اتلاف وقت و نمايشي از سوي آل خليفه است؛ عقب‌نشيني کنند تا مانع از فرصت بهره‌برداري رسانه‌اي و سياسي رژيم حاکم از اين موضوع شوند.

وي گفت: تحصن‌ها در بحرين از يکشنبه آغاز شده است، به گونه‌اي که جايي در کشور وجود ندارد که تجمع، تحصن و راهپيمايي برگزار نشود و علت آن نيز اين است که همه مخالف گفت‌وگو با رژيم هستند.

الهاشمي افزود: مخالفان با اخلاص با رژيم برخورد مي‌کنند، اما رژيم با حربه هاي دسيسه، توطئه، سرکوب و ظلم به آنها پاسخ مي دهد و همچنان اصحاب رسانه‌ها و خبرنگاران بين‌المللي را بازداشت مي‌کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها