دم نوش گیاهی برای افزایش حافظه و یادگیری

دم نوش گیاهی برای افزایش حافظه و یادگیری
شنبه 27 خرداد 1396 - 15:49

یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توانست با مهندسی معکوس چهار محصول گیاهی را برای اولین بار در ایران تولید کند.

العالم - گوناگون
 علی مازوجی دانشیار گروه زیست‌شناسی واحد رودهن دانشگاه آزاد،  گفت: این شرکت که در حوزه گیاهان دارویی فعالیت می‌کند با هدف تولید داروهای گیاهی بومی و خودرو در ایران راه‌اندازی شد و تاکنون موفق به تولید چهار محصول شده است.
وی افزود: در این شرکت از گیاهان بومی و خودرو داخل ایران به صورت مهندسی معکوس داروهای گیاهی را تولید می‌کنیم.
این محقق اظهار داشت: تاکنون چهار محصول پماد کاهش طول درمان زخم، مکمل دارویی ۱۰۰ درصد گیاهی، دم‌نوش گیاهی با هدف افزایش حافظه و یادگیری و کرم برطرف کننده خطوط شکم از سوی این شرکت تولید شده است.
ما زوجی عنوان کرد: پماد کاهش طول درمان زخم یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که مدت بهبود زخم‌ها را به یک ‌سوم کاهش می‌دهد.
وی تاکید کرد: همچنین دم‌نوش گیاهی با هدف افزایش حافظه و یادگیری، محصول دیگر این شرکت است که به تقویت حافظه، برطرف کردن فراموشی و آلزایمر کمک می‌کند.
این محقق افزود: کرم برطرف کننده خطوط شکم قادر است خطوط ناشی از چاقی و لاغری و بارداری را برطرف کند.
مازوجی یکی از فعالیت‌های این شرکت را مهندسی معکوس داروهای گیاهی خارجی عنوان کرد و گفت: این شرکت داروهای خارجی را با استفاده از گیاهان تولید شده مورد بررسی و تجزیه قرار می‌دهد و پس از تحلیل این گیاهان، نمونه آن دارو را با استفاده از نوع بومی آن گیاه در ایران تولید می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها