نتانیاهو مسئول شکست طرح صلح

نتانیاهو مسئول شکست طرح صلح
چهارشنبه 4 خرداد 1390 - 05:01

تلويزيون فرانس بيست و چهار نتايناهورا مسئول شکست صلح خاورميانه اعلام کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم خبرنگار شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار در بيت المقدس در ارتباط زنده تصويري با اين شبکه گفت نتانياهو تلاش کرد مسئوليت شکست مذاکرات صلح را به گردن فلسطيني ها بيندازد 

گالاگر فنويک درباره سخنراني  معمولي  نتانياهو در کنگره امريکا و اشاره به  وجود فاصله زياد تا رسيدن به صلح در خاور ميانه گفت: در سخنراني نخست وزير اسرائيل  کاملا شاهد تکرار مواضع قبلي اش در زمينه وضع بيت المقدس به عنوان پايتخت ابدي و تقسيم ناشدني اسرائيل بوديم به اين ترتيب هدف نتانياهو اين بود که مسئوليت به بن بست رسيدن مذاکرات صلح را به گردن فلسطيني ها و محمود عباس بيندازد .

وی افزود :نتانياهوتصريح کرد که دربرابر اسرائيلي ها در اقدامي سخت  کشور فلسطيني را به رسميت شناخته است و به اين ترتيب از محمود عباس درخواست کرد که وي نزد  فلسطيني ها برود و ويژگي يهودي  کشوراسرائيلي را به رسميت بشناسد.

خبرنگار فرانس بیست و جهار گفت : درواقع نتانياهو اشاره کرد که کشور اينده فلسطيني بايد خلع سلاح شده باشد و اينکه اسرائيلي ها بتوانند حضوري نظامي در طول دره رود اردن داشته باشند.

وی گفت :سرائیل حضوری نظامیش را  براي جلوگیری از انتقال سلاح به سمت کشور اينده فلسطيني توجیه می کند همچنين نتانياهو تاکيد کرد که مي خواهد مشکل اوارگان فلسطيني فقط منحصرا درداخل مرزهاي کشور اينده فلسطيني مشخص شود .



پربیننده ترین خبرها