یک فعال سیاسی بحرینی :

مذاکرات منامه، بازی سیاسی آل خلیفه

مذاکرات منامه، بازی سیاسی آل خلیفه
پنج‌شنبه 16 تير 1390 - 16:57

يک فعال سياسي بحريني گفت :مذاکرات نمايشي در منامه در حالي برگزار شد که مخالفان اصلي رژيم آل خليفه در زندان ها بسر مي برند و نمايندگان واقعي مردم بحرين در آن حضور نداشتند.

" ابراهیم المدهون " روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، با بیان اینکه " مطالبات اصلی مردم بحرین در دستور کار این مذاکرات نمایشی قرار نداشت" ، افزود: مطالبات اصلی مردم بحرین از جمله اجرای قوانین ، تامین حقوق مردم در انتخاب قوای مجریه ، مقننه و قضائیه همچنان از سوی آل خلیفه به رسمیت شناخته نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: : رژيم آل خليفه قصد دارد با براه انداختن این گونه مذاکرات نمایشی ، به بحران ها و چالش هایی که با آنها مواجه است ، پایان دهد و به همین دلیل اجازه نداد تا نمایندگان واقعی مردم بحرین در آن شرکت کنند.

این فعال سیاسی بحرینی ، با بیان اینکه نتایج مذاکرات نمایشی منامه مورد قبول مردم بحرین نیست، تصریح کرد: زمانی تصمیمات این مذاکرات مشروع خواهد بود که مردم بحرین بتوانند با شرکت در یک همه پرسی نظر خود را اعلام کنند.

المدهون ، یکی از اهداف اصلی این گردهمایی نمایشی را انحراف انقلاب مردم بحرین دانست و در عین حال تاکید کرد که مردم بحرین فریب این بازی های سیاسی را نخواهند خود و تا تحقق مطالبات اصلی خود صحنه را ترک نمی کنند و دسیسه های رژیم سرکوبگر آل خلیفه را خنثی می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها