رژیم اسراييل مانع ورود فعالان صلح طلب مي شود

رژیم اسراييل مانع ورود فعالان صلح طلب مي شود
جمعه 17 تير 1390 - 09:22

رژيم صهيونيستي درصدد است تا از ورود صدها فعال صلح طلب حامي فلسطين به نوار غزه که قرار است امروز (جمعه) وارد فرودگاه بن گورين درتل آويو شوند، جلوگيري کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم به نقل از خبرگزاري فرانسه، مقامات رژيم صهيونيستي

با شرکت هاي هواپيمايي تماس گرفته تا اين شرکت ها را قانع کنند به فعالان صلح طلب اجازه ندهند با هواپيماهاي آنها به مقصد فلسطين اشغالي سفر کنند.

سازمان هاي حامي فلسطينيان ازطريق اينترنت از فعالان صلح طلب خواسته اند امروز (هشتم جولاي) خود را به فرودگاه بن گورين در تل آويو برسانند تا از آنجا راهي نوار غزه شوند.

مقامات رژيم صهيونيستي اين فعالان صلح طلب را " اغتشاشگر " خوانده و اعلام کرده اند با آنان در فرودگاه بن گورين بشدت برخورد خواهند کرد.

"سابين حداد" سخنگوي اداره مهاجرت رژيم اشغالگر اسراييل به فرانس پرس گفت: اسراييل ليستي متشکل از اسامي 342 نفر را در اختيار شرکت هاي هواپيمايي قرارداده اند تا از فروش بليط به آنان خودداري کنند.

وي افزود: اين افراد بلافاصله پس از ورود به فرودگاه بن گورين با هزينه شرکتهاي هواپيمايي که به آنها بليط فروخته اند، به مبدا پروازي بازگردانده خواهند شد.

حداد گفت : شب گذشته دو فعال صلح طلب آمريکايي حامي فلسطين وارد فرودگاه تل آويو شدند.

وي افزود: اين دو نفر قصد داشتند همراه کاروان حامل کمک هاي بشردوستانه اي راهي غزه شوند که کشتي آنان در يونان توقيف شده است.

امروز شمار زيادي از نيروهاي پليس رژيم صهيونيستي در فرودگاه بن گورين مستقر شده اند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها