رژیم بحرین به دنبال گفت و گوی واقعی نیست

رژیم بحرین به دنبال گفت و گوی واقعی نیست
يکشنبه 19 تير 1390 - 18:16

دبيرکل تجمع دمکرات ملي بحرين با تاکيد براينکه رژيم به دنبال گفت و گوي واقعي نيست ، اظهارداشت : گفت و گوي برنامه ريزي شده توسط رژيم آل خليفه قبل از برگزاري شکست خورده بود.

" فاضل عباس " روز يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : اين گفت و گوها به دلیل بی توجهی به خواست انقلابیون ، پيش از شروع  شکست خورده بود و به هيچ وجه برآورنده انتظارات مردم نيست بلکه تنها برآورنده اهداف واقعي رژيم است.

وي افزود :  رژيم همچنان به گزينه امنيتي و عمليات بازداشت و اخراج کارمندان پاينبد است به طوري که حتي آزادي زندانيان در مقابل بازداشت شمار گسترده اي از مردم شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آميز صورت مي گيرد.

وي اظهارداشت : هدف از نمايش مسخره گفت و گوها از سوي رژيم آل خليفه عادي جلوه دادن اوضاع است ؛ اما پيام واقعي را ملت بحرين به جامعه جهاني مي دهند و تاکيد مي کنند که اقدامات صوري حاکمان خواست مردم را برآورده نمي کند و نتيجه رضايت بخشي در پي نخواهد داشت.

" فاضل عباس " در پايان خاطر نشان کرد : رژيم روزانه به اخراج کارکنان ادارات دولتي ادامه مي دهد و هر روز ده ها تن از مردم بحرين از کار بيکار مي شوند.

وي افزود : وزارت آموزش و پرورش ادعا مي کند که اصول شهروندي را به دانش آموزان مي آموزد ؛ اما طائفي گري را در دستور کار خود قرار داده و هرم وزارتخانه در اختيار گروهي خاص است. همه اين اقدامات نشان مي دهد که رژيم به گفت و گوي واقعي تن نمي دهد.
17:45
26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها