تاکید برادامه اعتراضات ؛

گفتگوها در بحرین بیهوده است

گفتگوها در بحرین بیهوده است
چهارشنبه 22 تير 1390 - 15:07

يک فعال بحريني با بيهوده خواندن گفتگوهاي هدايت شده در کشورش بر تداوم فعاليت هاي مسالمت آميز تا دستيابي به حقوق مشروع مردمي تاکيد کرد.

محمد مطر روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم ضمن تاکید بر اینکه مسائلي که از آغاز مذاکرات تاکنون مطرح شده مورد اختلاف نيست، گفت : قانون اساسي، اعطاي تابعيت به اتباع خارجي و تقسيم قدرت به طور جدي در مذاکرات مطرح نشده است.

مطر افزود : رژيم آل خليفه با برگزاري مذاکرات نمايشي وانمود مي کند که بحرين دچار فتنه فرقه اي شده است و رژيم براي آشتي دادن فرقه ها تلاش مي کند.

این فعال سیاسی مذاکرات را سرپوشي براي جنايات رژيم آل خليفه در حق مردم بي دفاع بحرين دانست.

و ی با اشاره به اینکه مشکل اصلی بحرين تقسيم قدرت است ، افزود : نبايد وقت خود را صرف بررسي مسائل بيهوده کنيم ، رژيم حاکم با انتخاب افرادي خاص و تعيين دستورکار ، مانع به نتيجه رسيدن مذاکرات خواهد شد.

مطر رژيم آل خليفه را به آزادي زندانيان سياسي، استخدام دوباره کارمندان اخراجي و تحقيق درباره شکنجه تظاهرکنندگان و مسئولان گروههاي سياسي فراخواند.

وی گفت : رژيم آل خليفه در اعطاي تابعيت بحريني به اتباع خارجي تعجيل مي کند تا نتايج بي ارزش مذاکرات نمايشي را به همه پرسي بگذارد و تأييد مردمي را کسب کند .

وی افزود : حق گرفتني است و هم اکنون فرصتي پيش آمده است تا با شيوه هاي مسالمت آميز از داخل و خارج رژيم آل خليفه را وادار به عذرخواهي و اعطاي امتيازات کنيم .



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها