جمعیت وفاق بحرین تصمیم می گیرد

حضور و یا خروج از گفت وگوهای منامه

حضور و یا خروج از گفت وگوهای منامه
پنج‌شنبه 23 تير 1390 - 14:32

بدنبال ترک اعتراض آميز نمايندگان جمعيت وفاق ملي بحرين از گفت وگوهاي منامه، رييس مجلس شوراي اين جمعيت گفت: دبيرخانه جمعيت در باره حضور و يا خروج کامل از اين گفت وگوها تصميم گيري مي کند.

" جمیل کاظم" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین امروز برای بررسی خروج و یا حضور در گفت وگوهای جاری در منامه تصمیم می گیرد و البته این تصمیم باید به تصویب مجلس شورای جمعیت برسد.

وی با تاکید به اینکه " این گفت وگوها بی حاصل و محکوم به شکست است"، خاطرنشان کرد که جمعیت وفاق ملی بحرین از مطالبات خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

کاظم در پاسخ به این پرسش که چرا جمعیت وفاق بحرین در این گفت وگوها شرکت کرد، گفت: تلاش کردیم

تا از این فرصت بعنوان تريبوني براي رساندن صداي مردم و بیان مطالبات خود استفاده کنیم.

رییس مجلس شورای جمعیت وفاق بحرین به 4 نامه این جمعیت که حاوی بیش از 33 سئوال و نکاتی مهم  در خصوص گفت وگوها است به هیات برگزاری گفت وگوها اشاره کرد و از اینکه تنها به یک نامه پاسخ داده شده است، انتقاد کرد.

وی تاکید کرد که گفت وگوهای منامه قادر نیست مطالبات مردم بحرین را برآورده و راه حلی برای برون رفت بحرین از بحران ارائه کند.

کاظم اظهار داشت: جمعیت وفاق ملی بحرین فردا(جمعه ) فعالیت های گسترده ای را در منطقه الباب القديم تحت عنوان " خواسته هاي ما، ملي شدن ادارات است " آغاز می کند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها