در ديدار با اعضاي کاروان مايل ها براي لبخند؛

هنيه: محاصره غزه شکسته خواهد شد

هنيه: محاصره غزه شکسته خواهد شد
جمعه 13 آبان 1390 - 15:05

نخست وزير فلسطين در باريکه غزه با تاکيد بر اينکه مقاومت بهترين راه براي آزاد سازي سرزمين و احقاق حقوق حقه فلسطينيان است،گفت: هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت و از يک وجب خاک فلسطين هم چشم پوشي نخواهيم کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، اسماعيل هنيه امروز پس از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع الشاطئ، سفر اعضاي کاروان شماره 7 مايل ها براي لبخند به غزه را خوش آمد گفت و ضمن تقدير و تشکر از اعضاي اين کاروان، تصريح کرد که محاصره باريکه غزه از طريق همين کاروان هاي همبستگي آميز شکسته خواهد شد.

هنيه با اشاره به اينکه مساله فلسطين، مساله اساسي امت است، خطاب به اعضاي کاروان مايل ها براي لبخند گفت: ما از شما به خاطر سفر به غزه تقدير و تشکر مي کنيم. اينجا فلسطين است، همان فلسطيني که در طول تاريخ به صورت يکپارچه متعلق به امت اين سرزمين بوده است.

وي ضمن محکوم کردن تصميم رژيم صهيونيستي براي حمله به کشتي هاي کمک رساني که از ترکيه به سمت باريکه غزه حرکت کرده اند، اظهار داشت: ما از اين دو کشتي و اعضاي آنها که سعي در رسيدن به باريکه غزه را دارند، تقدير و تشکر مي کنيم و از جامعه بين المللي که همچنان داعيه حمايت از حقوق بشر را دارد، مي خواهيم که با اين راهزني دريايي رژيم صهيونيستي مقابله کند.
 
هنيه افزود: اين ابراز همبستگي ها و سفرهاي کاروان هاي متعدد از طريق دريا و زمين و هوا نشانگر اين است که ما اشغالگران را محاصره کرده ايم و امت عربي و اسلامي و آزادگان جهان رژيم صهيونيستي را به محاصره خود در آورده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها