حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه
چهارشنبه 2 آذر 1390 - 07:50

نظاميان رژيم صهيونيستي با تشديد حملات خود عليه نوار غزه، منطقه جنوبي آن را هدف حملات هوايي و دريايي و زميني خود قرار دادند، اما هنوز از خسارت ها و تلفات جاني اين حملات خبري در دست نيست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، قایق های جنگی رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گذشته به سمت قایق های ماهیگیری فلسطینیان در سواحل خان یونس و رفح واقع در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند، اما هنوز خبری از زخمی شدن افراد در این حملات گزارش داده نشده است.

از سوی دیگر، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر قدس پیشروی های محدودی را در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه انجام دادند و سه دستگاه تانک و دو دستگاه بولدوزر ارتش این رژیم از طریق دروازه النهضه در شرق رفح اقدام به پیشروی جزئی در این منطقه نموده و دست به تخریب اراضی فلسطینیان زدند. همزمان با این حملات، هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز در آسمان منطقه به پرواز درآمدند.

پیش از این حملات نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی یک پایگاه تیپ های "ناصر صلاح الدین" شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی در رفح را با یک فروند موشک هدف قرار دادند که خبری از تلفات آن نیز مخابره نشده است.

پربیننده ترین خبرها