استفاده از شيوه هاي جديد سرکوب دربحرين

استفاده از شيوه هاي جديد سرکوب دربحرين
جمعه 18 آذر 1390 - 19:42

عباس العمران فعال حقوقي بحريني گفت: رژيم بحرين براي شکستن عزم و اراده مردم و منصرف کردن آنان از مطالبات قانوني خود شيوه هاي جديد سرکوب را درپيش گرفته است.

العمران روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: رژيم آل خليفه براي سرکوب و کشتار مردم بحرين از شيوه هاي جديد مانند گازهاي سمي خطرناک، زيرگرفتن با خودرو و هدف قرار دادن مردم با ميله هاي آهني استفاده مي کند.

اين فعال حقوقي بحريني اظهار داشت: سازمان هاي حقوقي جهان بسياري از موارد نقض حقوق مردم بحرين از جمله شهادت بيش از 45 شهروند را ثبت و ضبط و در گزارش هاي خود به استفاده رژيم از ابزارهاي مختلف قتل اشاره کرده اند.

وي افزود: گزارش بسيوني رييس کميته حقيقت ياب ،که پادشاه بحرين آن را تشکيل داده است، نيز به استفاده رژيم از انواع ابزار قتل پرداخته است و براي همين رژيم آل خليفه آماج محکوميت قرار گرفته است.
 
العمران گفت: رژيم آل خليفه به طور مداوم سرکوب و کشتار مردم را دنبال مي کند و مي خواهد با اين اقدامات مردم را به وحشت بياندازد تا هر چه بيشتر در مسند قدرت باقي بماند .
 
وي افزود: نقض حقوق مردم به صورت گسترده ادامه دارد که شهادت زهرا صالح آخرين مورد آن است . زهراء صالح با ميله اي آهني که يکي از نيروهاي امنيتي به سر وي کوبيد ، شهيد شد و رژيم مانع آگاهي مردم از نحوه شهادت وي شد.
 
العمران درباره همکاري رژيم آل خليفه با سازمان هاي حقوقي بين المللي گفت: رژيم بحرين هرگز با سازمان هاي حقوقي بين المللي همکاري نخواهد کرد و با وجود صدور گزارش بسيوني همچنان به سرکوب مردم ادامه مي دهد و بازداشت ، سرکوب تظاهرات مسالمت آميز و اخراج کارمندان نيز همچنان ادامه دارد.

وي تصريح کرد: رژيم آل خليفه هيچ تحقيقاتي را درباره قتل شهروندان بحريني آغاز نخواهد کرد بلکه با تشکيل کميته هاي صوري درپي فرار از مسئوليت ها است.
 
العمران افزود: اعضاي جنايتکار خاندان آل خليفه از پيگرد قضائي در امان نخواهند بود و دير يا زود به علت ارتکاب جنايات محاکمه خواهند شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها