برگي ديگر از جنايت رژيم آل خليفه،

گازهاي سمي جان دختربچه بحريني راگرفت

گازهاي سمي جان دختربچه بحريني راگرفت
يکشنبه 20 آذر 1390 - 18:11

يک دختر پنج روزه بحريني به نام "ساجده فيصل" به سبب استنشاق گاز سمي شليک شده از سوي نظاميان رژيم آل خليفه در منطقه "البلاد القديم" به شهادت رسيد.

به گزارش يکشنبه خبرنگار العالم از منامه، بر اثر شليک گسترده گازهاي سمي در منطقه البلاد القدیم نزدیک میدان اللؤلؤه، ابري از اين گازها تشکيل شد که منجر به ايجاد حالت خفگي در ميان اهالي منطقه حتي مردم در خانه هايشان گرديد.

"فيصل جواد" پدر دختر بچه شهيد بحريني به شبکه خبري العالم گفت : دخترم روز سه شنبه گذشته (15آذر) در عاشوراي حسيني، سالروز شهادت امام حسين (ع) به صورت طبيعي و در سلامت کامل به دنيا آمد به طوري که او و همسرم در روز دوم از بيمارستان ترخيص شدند.

وي افزود: شنبه شب (19آذر) نيروهاي امنيتي براي مقابله با اعتراضات مردمي به شليک بي حد و حصر گاز سمي روي آوردند تا جايي که حتي افراد بالغ تحمل آن را نداشتند و در پوست خود احساس سوزش مي کردند که در همين حين متوجه شدم دخترم جان خود را از دست داده است.

پدر ساجده تصريح کرد: پزشک بيمارستان تاکيد کرد که علت مرگ نوزادم ، آلوده شدن خون و مسموميت حاد است.

گفتني است از ابتداي شدت گرفتن اعتراضات و تظاهرات در بحرين و استفاده رژيم آل خليفه از اين گازهاي سمي تاکنون چندين مورد مرگ شهروندان بر اثر استنشاق اين گازها به ثبت رسيده است.

متخصصان تاکيد کرده اند که گازهاي مورد استفاده نيروهاي رژيم بحرين از نوعي است که در اماکن بسته و مناطق مرطوب کشنده است و اين در حالي است که بحرين جزيره اي کوچک با رطوبت بسيار بالا است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها