فعال رسانه ای سیاسی

انقلاب علیه ظلم در بحرین ادامه دار است

انقلاب علیه ظلم در بحرین ادامه دار است
پنج‌شنبه 24 آذر 1390 - 04:40

يک روزنامه نگار بحريني با اشاره به اينکه ظلم در بحرين به حدي رسيده است که مردم اين کشور براي رهايي از ستم چاره اي جز انقلاب نداشته اند ؛ تاکيد کرد که جانفشاني هاي مردم براي پيروزي انقلاب و پايان دادن به سلطه خاندان حاکم ضرورتي اجتناب ناپذير است.

" جواد عبدالوهاب " روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم در لندن، اظهار داشت: اگر در بحرين صلح، آرامش و امنيت برقرار بود، دليلي نداشت که مردم انقلاب کنند.

وی گفت : هر سو که مي نگريم وحشياني مي بينيم که قلب هايي از سنگ دارند و سرنوشت مردم را به دست گرفته و آن ها را مي کشند؛ جوانان،کودکان، پيران و زنان را شکنجه مي کنند و به مقدسات تعرض کرده و حرمت ها را مي شکنند.

وي افزود: ملت بحرين به اين سبب انقلاب کرد که از وعده هاي پوشالي خسته شده بود؛ جوانان جان خود را فدا کردند تا تن به ذلت ندهند؛ ظلم در کشور به حدي رسيده بود که لازم بود در دوره کنوني از تمدن بشري براي برطرف کردن آن انقلاب شود.

این فعال سیاسی رسانه ای تاکيد کرد که بحرين بايد همچنان منشا انقلاب مسالمت آميز باشد تا از گرفتار شدن به سرنوشت برخي از کشورهاي عربي در امان بماند.

جواد عبدالوهاب، گفت: رژيم آل خليفه مردم را وادار کرده ميان مرگ و زندگي ذلت بار يکي را برگزينند و مردم تصميم گرفته اند با از ميان برداشتن اين رژيم زندگي را برگزينند و حتي اگر لازم باشد در اين راه به مرگ تن دهند؛ اما رژيم آل خليفه که تفکري قبيله اي دارد، ندا سر داده که اگر لازم باشد تمام ملت را نابود مي کند، به اين ترتيب هيچ چاره اي جز ادامه انقلاب تا براندازي اين رژيم خونريز وجود ندارد.26

 



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها