پیشنهاد رشوه به مفتی سوریه

پیشنهاد رشوه به مفتی سوریه
پنج‌شنبه 24 آذر 1390 - 08:32

مفتي سوريه گفت که مخالفان بشار اسد و نظام حاکم برسوريه با شرط استعفا به وي پيشنهاد رشوه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، شیخ احمد بدرالدین حسون که افراد مسلح در جریان ناآرامی های ماههای اخیر فرزند او را به قتل رساندند گفت که مخالفان نظام  به وی پیشنهاد کردند که مبلغ هنگفتی دریافت کند و از سمت خود استعفادهد.
حسون در گفت‌وگو با روزنامه کویتی الرأی گفت : که با رد این پیشنهاد از آنان درخواست کرده است که برنامه اصلاحات خود را ارائه کنند تا وی آن را به بشار اسد ارائه کند، اما آنها از ارائه برنامه خودداری کردند.

حسون همچنین تاکید کرد که در روند دولت سوریه اشتباهاتی وجود داشته است، اما گفت که آنهایی که الان در صفوف معارضه هستند، برخی در دولت سوریه حضور داشتند، حال چرا آنها الان نمی خواهند معتدل باشند؟
وی افزود : سوری ها در صلح و صفا از دین های مختلف در کنار هم زندگی می کنند و نمی دانم چه دلایلی باعث شده تا اوضاع به این مرحله برسد، آنها فرزند من را در زمان خروج از دانشگاه به این علت کشتند که من پیوستن به صفوف آنها را رد کردم . آنها حتی مرا نیز به قتل تهدید کرده‌اند، فرزند من فرد متعهدی بود، واکنش من در آن زمان این بود که گفتم خدایا شاهد باش که من به خاطر کشورم از مرگ فرزندم گذشتم.
مفتی سوریه در این اظهارات اتحادیه عرب را نیز مخاطب قرار داده و گفت که تحریم های آنان مردم سوریه را هدف قرار داده است، این در حالی است که مردم سوریه کاری نکرده اند که مستحق تحریم و شکنجه باشند

وی در باره توطئه های صهیونیست ها علیه مردم منطقه اظهارداشت : اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد که همانگونه که صهیونیست ها در تقسیم سودان به دو بخش شمالی و جنوبی موفق عمل کردند، توطئه هایی برای تجزیه مصر وجود داشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها