ناظران و تحلیلگران سیاسی:

صهیونیستها جرات حمله به ایران را ندارند

صهیونیستها جرات حمله به ایران را ندارند
يکشنبه 27 آذر 1390 - 06:15

ناظران و تحليلگران سياسي با اشاره به تبادل اطلاعات بين واشنگتن و تل آويو درباره برنامه هسته اي ايران و تلاش بي وقفه صهيونيست ها براي متقاعد کردن آمريکا به حمله به زيرساخت هاي هسته اي ايران، معتقدند که رژيم صهيونيستي خود به تنهايي جرات حمله به ايران را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مقامات کاخ سفید و سردمداران رژیم صهیونیستی در راستای طراحی توطئه های جدید علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، مذاکرات متعددی را برگزار کرده و می کنند.

"دان شاپیرو" سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در خصوص مذاکرات واشنگتن و تل آویو درباره برنامه هسته ای ایران، گفت: مذاکرات و گفتگوهای ما با مقامات تل آویو همواره ادامه دارد و طرفین اطلاعات بدست آمده از آخرین فناوری های هسته ای ایران را بررسی می کنند.

شابیرو افزود: ایران برای امنیت اسرائیل و متحدانش یک تهدید جدی به شمار می رود.

گزارشگر یک شبکه خبری رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد: "مقامات واشنگتن در صدد پیش گیری از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران هستند؛ زیرا آمریکا و اسرائیل در خصوص زمان دستیابی ایران به سلاح اتمی اختلاف نظر دارند".

دکتر "زکی جمعه" تحلیلگر سیاسی مسائل منطقه ای در بررسی این گزارش در گفت و گو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: صهیونیستها در صدد متقاعد کردن کاخ سفید برای حمله نظامی به سازه های هسته ای ایران هستند.

وی افزود: اغلب ناظران و تحلیلگران مسائل سیاسی اسرائیل و آمریکا معتقدند که حمله به سازه های هسته ای ایران تنها روند برنامه هسته ایران را کند می کند و  نمی تواند این برنامه را برای همیشه متوقف سازد.

زکی جمعه گفت: رژیم صهیونیستی خود به تنهایی جرأت روی آوردن به این راهکار احمقانه را ندارد و خواستار مشارکت آمریکا و دیگر کشورهای غربی در عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها