زمینه سازی صهیونیستها برای تجاوزگری جدید

زمینه سازی صهیونیستها برای تجاوزگری جدید
يکشنبه 27 آذر 1390 - 08:48

منابع رسانه اي رژيم صهيونيستي از زمينه سازي ارتش اين رژيم براي هدف قرار دادن گروههاي فلسطيني از طريق زير نظر گرفتن تحرکات آنها سخن گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت که گردان جمع آوری اطلاعات جنگی این رژیم گزارشهای متعددی از افزایش تحرکات ضد صهیونیستی فلسطینیها در منطقه جنین در کرانه باختری رود اردن ارائه داده است.

وی گفت که گروههای فلسطینی در منطقه جنین از طریق یک مخفیگاه سری، به سمت نظامیان اسرائیلی تیراندازی کردند که این نیروها پس از شناسایی محل، مخفیگاه مورد نظر را هدف حملات راکتی قرار دادند.

این گزارشگر گفت: گردان جمع آوری اطلاعات جنگی در مناطق فلسطینی با استفاده از بالن های مجهز به دوربینهای پیشرفته، تحرکات گروههای فلسطینی را زیر نظر می گیرند.

به گفته این گزارشگر صهیونیست، اعضای گردان جمع آوری اطلاعات رژیم صهیونیستی در مناطقی همچون کرانه باختری با پنهان شدن در بوته زارها، تحرکات مبارزان فلسطینی را زیر نظر می گیرند.

وی گفت: ارتش اسرائیل همچنین برای جمع آوری معلومات جنگی از تحرکات گروههای فلسطینی در منطقه سینا، گردانی را در مرز مشترک فلسطین اشغالی و مصر مستقر کرده است.

این درحالی است که گروههای مبارز فلسطینی بر آمادگی کامل خود برای مقابله با هرگونه تجاوزگری رژيم صهیونیستی تاکید می کنند.

پربیننده ترین خبرها