تعز پایتخت دولت مدنی جدید یمن

تعز پایتخت دولت مدنی جدید یمن
سه شنبه 29 آذر 1390 - 18:49

يکي از مسئولان انقلابي يمن در شهر تعز، گفت: تظاهرات عظيم انقلابيون شهر تعز به استان صنعا خواهد رسيد، تا علاوه بر تأکيد بر مخالفت انقلابيون با توافقنامه رياض، شهر تعز را به عنوان پايتخت دولت مدني جديد يمن معرفي کند.

"عبدالجبار الحاج" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در تعز، اظهار داشت: انقلابيون يمن از همان آغاز با طرح شورای همکاری مخالف بوده و همچنان با آن مخالفند.

وی افزود: تظاهرات بزرگي كه امروز در شهر تعز برگزار شد، به سمت اب، ضمار و پس از آن به استان صنعا مي رسد؛ مردم در این تظاهرات بر مخالفت خود با طرح شورای همکاری تأکید و تعز را به عنوان پايتخت دولت مدني جديد معرفي می كنند.

این مسئول انقلابی یمنی در شهر تعز خاطرنشان کرد: تشكيل آنچه كه حكومت توافق ملي نام دارد، مردم يمن را از ادامه دادن به انقلابشان باز نمي دارد؛ مردم به تظاهرات تا سرنگونی کامل رژیم ادامه می دهند.

الحاج تاكيد كرد: ما مجلس نمايندگان، حكومت و شوراي مشورتي را به رسميت نميشناسيم زيرا همگي برخاسته از رژيم سابق است؛ همچنين ما ماندن گارد رياست جمهوري و گارد ويژه و نيروهاي امنيت قومي را نمي پذيريم زيرا اين نهادها بايد همراه با سرنگوني رژيم سرنگون شوند، انقلاب ما با وجود همه فداكاريها ادامه خواهد داشت تا همه اهداف انقلاب محقق شود.

 

53:15 – 23

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها