هدف اسرائیل ازالقای حمله احتمالی حزب الله

هدف اسرائیل ازالقای حمله احتمالی حزب الله
چهارشنبه 30 آذر 1390 - 07:11

يک کارشناس و تحليلگر عرب آشنا به امور صهيونيستي هدف اين رژيم از القاي حمله احتمالي و قريب الوقوع حزب الله لبنان به فلسطين اشغالي را کسب حمايت بين المللي و افزايش دادن دامنه حمايت تسليحاتي واشنگتن از تل آويو دانست.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، تحلیلگران مسائل راهبردی رژیم  صهیونیستی معتقدند که در صورت رویارویی دشمن صهیونیستی با مقاومت اسلامی مردم لبنان، "حزب الله" شهر الجلیل اشغالی را تصرف خواهد کرد.

صهیونیستها نگرانند در نتیجه رویارویی با حزب الله ناکامی ننگین تری از آنچه در جنگ 33 روزه عایدشان شد، تکرار شود.

سرتیپ صهیونیستی "شمعون شابیرا" کارشناس مسائل حزب الله در گفتگو با کانال 10تلویزیون رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: حزب الله لبنان خود را برای رویارویی با اسرائیل آماده می کند.

شابیرا افزود:در صورت وقوع جنگ، حزب الله در وهله اول تل آویو را با ده هزار موشک هدف حمله قرار می دهد.

وی با بیان اینکه، "نیروهای حزب الله برای رویارویی با ارتش اسرائیل دوره های آموزشی متعددی را در ایران سپری کرده اند"، گفت: حزب الله در مرحله بعد پنج هزار سرباز از نیروهای زمینی خود را راهی الجلیل می کند و این شهر را تصرف خواهد کرد.

 "علی فیصل" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفت و گو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه"(از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم، تصریح کرد: اشغالگران صهیونیست توان و قدرت رزمی مقاومت را در عملیات آزاد سازی جنوب لبنان از چنگال اشغالگران و در جنگ 33 روزه سنجیدند.

وی افزود: صهیونیستها بمنظور جلب حمایت جامعه بین المللی و گسترش دامنه حمایت تسلیحاتی آمریکا از اسرائیل وانمود می کنند، مقاومت در صدد حمله به آنها است.

علی فیصل با اشاره به رعب و هراس صهیونیست ها از توان فزاینده مقاومت، خاطرنشان کرد: رزمایشهای پر هزینه و پی در پی ارتش و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر هراس و نگرانی آنان از توان رزمی مقاومت است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها