نويسنده و تحليلگر سياسي سوري:

آمریکا علیه سوریه توطئه می کند

آمریکا علیه سوریه توطئه می کند
دوشنبه 5 دی 1390 - 17:15

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري با اشاره به همدستي و توطئه منطقه اي و جهاني با حمايت آمريكا عليه حكومت سوريه، گفت: دمشق هرگاه ابتكار سياسي جديدي در پيش مي گيرد، حملات نظامي گروه هاي مسلح عليه آن تشديد مي شود.

"ملاذ مقداد" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: حکومت های متعددي در منطقه و جهان به سرکردگی آمريكا وجود دارد كه خواستار تشدید حملات گروه های مسلح در سوريه هستند تا اينگونه جلوه دهند كه سوريه به تعهداتش پايبند نیست.

وي افزود: سوريه امروز در مقابل يك توطئه منطقه اي و جهاني و جنگ رسانه اي گسترده برای گمراه سازي افکار عمومی و دروغ پردازي قرار دارد، به طوری که رسانه هاي مغرض عربي اقدامات تروريستي گروه هاي مسلح در كشور را به ارتش سوريه نسبت مي دهد.

مقداد خاطرنشان كرد: تشديد حملات در شهر حمص براي آن است تا ناظران اتحادیه عرب حاضر در سوريه بگويند كه ارتش سوريه به دنبال قتل شهروندان است؛ در حالي كه آنچه اينك در حمص رخ مي دهد اقدامات باندهاي مسلح و تروريستی است كه دست به انواع خشونتهاي نظامي و تروريستي در اين شهر مي زنند.

وي از نظامهاي منطقه و جهان خواست تا نسبت به حوادث سوريه منطق و بي طرفي اختيار كنند و ابراز اميدواري كرد كه ناظران عرب فعاليتهاي خود را به طور انساندوستانه و منطقي انجام دهند و به دنبال برخي افراد مغرض كشيده نشوند كه مي خواهند حوادث حمص را اقدام ارتش سوريه عليه مخالفان جلوه دهند.

23 - 14:35

 



پربیننده ترین خبرها