جمعیت عمل اسلامی:

العالم واقعیتهای بحرین را به تصویر می کشد

العالم واقعیتهای بحرین را به تصویر می کشد
دوشنبه 5 دی 1390 - 18:44

يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين، از شبکه خبري العالم به دليل به تصوير کشيدن واقعيت هاي رخدادهاي اين کشور قدرداني کرد.

"هشام الصباغ " روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در منامه، با تاکید بر اینکه شبكه هاي جهاني منصف از جمله شبكه العالم تلاش مي كنند تا واقعيت ها در بحرين را به تصوير بكشند، افزود:مخالفان مي خواهند در اين شبكه ها با طرفداران دولت گفت و گو کنند، اما آنها درخواست اين شبكه ها به ويژه شبكه العالم را براي ظاهر شدن بر صفحه تلويزيون و گفت و گو با مخالفان رد مي كنند كه اين نشانه شكست سياسي آنهاست.

وی همچنین تاکید کرد که فعالیت های اطلاع رساني مردمي بر جو سازی رسانه هاي دولتي و رسمي بحرين غلبه کرده است.

 الصباغ اظهار داشت: رسانه هاي مردمي مخالفان كه از طريق جمعيت هاي سياسي اطلاع رساني مي كنند، با دوربين هاي خود تجاوزها و نقض حقوق معترضان درتظاهرات مسالمت آميز را مستند كرده اند؛ بر همین اساس اطلاعات گزارش كميته تحقیق شریف بسيوني و اطلاعات سازمانهاي بين المللي و خبرگزاري هاي جهاني با اطلاعات مخالفان بحريني تطابق دارد.

محکومیت بازداشت یکی از رهبران جنبش عمل در کویت

وی در بخش دیگری از سخنانش اقدام كويت در بازداشت غلام خيرالله يكي از رهبران جنبش عمل اسلامی را محكوم و تاكيد کرد که خیرالله پس از بازداشت و محاکمه در بحرین، تبرئه شده است.

صباغ گفت: اين بازداشت به دليل توافقنامه هاي امنيتي ميان كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس صورت گرفته كه بر اساس سياستهاي ظالمانه امنيتي و نه سياستهاي همزيستي، حاصل شده است.

وی اظهار داشت: غلام خيرالله در ماه مارس گذشته در پي حملات ظالمانه امنيتي به جمعيت عمل و دستگيري شيخ محفوظ دبير كل آن، بازداشت شد، امابعد در دادگاه نظامي تبرئه شد.

این عضو برجسته جمعیت عمل اسلامی افزود: وزارت كشور فهرستي از بازداشت شدگان سابق و يا آنهايي كه تحت تعقيب هستند، را تهيه كرده و به کشورهای همپیمان منطقه ارسال کرده است.

26-14:04

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها