حمله مزدوران آل‌خلیفه به مناطق مسکونی

حمله مزدوران آل‌خلیفه به مناطق مسکونی
سه شنبه 6 دی 1390 - 18:20

يكي از شاهدان حملات مزدوران رژيم آل خليفه، از حمله اين مزدوران به منازل در منطقه دارکليب خبر داد.

"ام محمد" که از شاهدان حملات مزدوران رژیم آل خلیفه در منطقه "دار کلیب" بود، روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: گروهي از مزدوران رژیم طي دو روز گذشته با لباس غیرنظامی به منطقه داركليب حمله كرده، و تلاش داشتند جوانان را به درگیری و رویارویی تحريك كنند، اما موفق نشدند.

اين زن بحريني افزود: بحرين كشور شبه نظاميان و گروه هاي مسلح شده است، آن ها با سنگ و میله های فلزی به ما حمله كردند، از شدت ضربات آن ها مي ترسيديم خانه روي سرمان فرو بریزد؛ ما از داخل خانه مهاجمان را مي ديديم كه از سوی نيروهاي امنيتي حمایت می شدند.

وي تاكيد كرد، گروهي از اهالي منطقه به مركز پليس شهر "حمد" رفتند تا حمله شبه نظاميان به خانه ها را به پليس اطلاع دهند؛ اما پليس پاسخ داد كه شما خرابكار هستيد و خبري در این منطقه نيست.

اين زن بحريني، حملات به مردمي كه در خانه هايشان به سر مي برند، را غير قابل توجيه دانست و گفت: ما اكنون در خانه هايمان احساس امنيت نداريم، و كودكانمان در شب حمله تا صبح نخوابيدند.

ام محمد تاكيد كرد: "نمي دانيم چه كسي به مردم بي دفاع حمله مي كند، و چه كسي بر كشور حكومت مي كند".

وي با بيان اين كه به خانه هاي مشخصي حمله مي شود، گفت: به خانه ما حمله شد و اتومبيل شوهرم را كه حدود 8 ماه است، از كار اخراج شده تخريب كردند.

اين شاهد عيني افزود: خانواده ها هيچ منبع درآمدي ندارند و معلوم نيست گناه كودكان در  اين حوادث چيست؟

ام محمد، رژيم آل خلیفه را به تعلل متهم و خاطر نشان كرد كه هيچ اصلاحاتي انجام نشده، و پس از گزارش کمیته تحقیق بسيوني و وعده های پادشاه، ملت هیچ گونه تغییری مشاهده نکرده است.

 وي دليل اخراج شوهرش را شيعه بودن بيان و تاكيد كرد:  حاكم كشور نمي تواند از ما حمايت كند، امنيت در كشور وجود ندارد و همه بيمناكند؛ حكومت نمي خواهد بحران را حل كند و قصد ندارد هيچ اصلاحاتي انجام دهد.

ام محمد تاكيد كرد:" ما خواهان فتنه انگيزي با برادران اهل سنت نيستيم، با اين حال ما خواستار حق تعيين سرنوشت و برآورده شدن مطالبات مشروع مان هستيم".

 

27 – 14:02



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها