نويسنده مصري:

آمريكاواسراييل توان مقابله با ايران را ندارند

آمريكاواسراييل توان مقابله با ايران را ندارند
دوشنبه 19 دی 1390 - 18:04

قاهره (العالم) ـ نويسنده و تحليلگر سياسي مصري با اشاره به دشمني آمريكا و رژيم صهيونيستي با ايران گفت: واشنگتن و تل آويو به دليل پيشرفت هاي چشمگير ايران و خودكفايي در بسياري از زمينه ها و داشتن ملتي وفادار قادر به مقابله با آن نيستند.

جمال الدين حسين روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم تصريح كرد: آمريكا و اسرائيل با جمهوري اسلامي ايران دشمني مي كنند زيرا ايران از زمان پيروزي انقلاب خود به قدرت منطقه اي تبديل شده است و با سطه گري آمريكا و اسرائيل در منطقه خاورميانه مقابله مي كند.
 
حسين خاطرنشان كرد: توطئه ها عليه ايران انقلابي ، قدرتمند و جوياي خودكفائي همچنان ادامه دارد و آمريكا و اسرائيل نمي خواهند كه ايران به قدرت منطقه اي تبديل شود و در برابر آنها بايستد.
 
وي افزود: آمريكا و اسرائيل مي خواهند سرتاسر خاورميانه تحت سلطه آنها باشد.
 
حسين اظهار داشت: مقابله ايران با سلطه گري رژيم صهيونيستي و آمريكا در خاورميانه از زمان پيروزي انقلاب تاكنون باعث نگراني آمريكا شده است.
 
اين نويسنده و تحليلگر سياسي مصري گفت: با پايان جنگ تحميلي در سال 1988 آمريكا اقدامات بسياري براي ناكام گذاشتن ايران در زمينه دستيابي به خودكفائي و بازسازي كشور صورت داد ولي همواره ناكام ماند.

وي خاطرنشان كرد: آمريكا به هيچ وجه نمي خواهد كشور اسلامي قدرتمندي در منطقه وجود داشته باشد كه مستقل از ديگران باشد و با تهديدهاي خارجي مقابله كند.
 
حسين گفت: هر مسلمان واقعي حامي ايران اسلامي و مخالف توطئه هاي ضد ايراني آمريكا و اسرائيل است.
 
نويسنده و تحليلگر سياسي مصري اظهار داشت: آمريكا و اسرائيل مي خواهند سناريوئي را كه در سال 1967 عليه مصر اجرا كردند ، هم اكنون عليه ايران اجرا كنند.
 
حسين گفت: ايران به لطف ملت مسلمان خود مي تواند در برابر همه توطئه ها بايستد.
 
وي افزود: بسياري از مسلمانان جهان به توانائي هاي همه جانبه ايران ايمان دارند و از تداوم توطئه هاي غرب و رژيم صهيونيستي عليه ايران نگران هستند.

09-16:32

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها