پيام جهاني حضور اسد درميان مردم

پيام جهاني حضور اسد درميان مردم
پنج‌شنبه 22 دی 1390 - 10:30

نماينده مجلس الشعب (پارلمان) سوريه گفت : حضور روز گذشته (چهارشنبه 21دي) بشار اسد در ميان خيل مردم در دمشق پيامي جهاني است مبني بر اين كه وي برخاسته از همين مردم است و كسي كه به ملت تكيه داشته باشد، پيروز خواهد بود.

"انس الشامي" پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : بشار اسد رييس جمهور سوريه ميان خيل مردمي كه در دمشق تجمع كرده بودند حاضر شد تا به دشمنان ملت اين كشور تاكيد كند كه سرنوشت همه توطئه هاي آن ها چيزي جز شكست نيست.

وي در ادامه تصريح كرد : ملت سوريه هوشيارانه متوجه شد كه توطئه هايي كثيف ضد تمام امت عربي و به ويژه اين ملت در جريان است.

نماينده مجلس الشعب سوريه اظهار داشت: ملت سوريه ملتي مقاوم است و با حضور گسترده خود به دنبال رساندن اين پيام به دشمنان بود كه بحران را پشت سر گذاشته و پيروز شده است.

الشامي خاطر نشان كرد : بشار اسد در سخنراني اخيري كه داشت تاكيد كرد كه برنامه هاي روشن و آشكاري براي اصلاحات دارد و از مخالفان ملي گرا كه براي اصلاحات و مبارزه با فساد و مشاركت در حكومت برنامه دارند استقبال كرد.

الشامي افزود: اسد در سخنراني خود اظهار داشت كه اين رويكرد را به زودي با تدوين قانون اساسي جديد و همه پرسي درباره آن در اين كشور مشاهده خواهيم كرد.

22:42
26

پربیننده ترین خبرها