اعتراف سفیر آمریکا در اسراییل

عينك اسراييلي برچشمان مقامات آمريكا

عينك اسراييلي برچشمان مقامات آمريكا
جمعه 23 دی 1390 - 07:42

سفير آمريكا در رژيم صهيونيستي با اعتراف به اينکه " مقامات آمريکايي با عينک اسراييلي به ايران مي نگرند"، گفت که به همين دليل است که " ما موضوع هسته اي ايران را خطري براي موجوديت اسراييل مي دانيم".

به گزارش روزجمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، " دن شابیرو" در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی " معاریو" افزود: ما موضوع هسته ای ایران را به اندازه ای خطرناک می دانیم که اسراییل آن را خطرناک می داند و براین اساس واشنگتن تلاش می کند با استفاده از همه ابزارها برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.  

وی با اعتراف به اینکه گزینه تحریم تاکنون شکست خورده است، گفت: توافق و همکاری  آمریکا و اروپا و اسراییل برای اینکه ایران را در سر دو راهی انتخاب ادامه برنامه هسته ای و حفظ اقتصاد خود قرار دهیم، مهم است.

سفير آمريكا در رژیم صهیونیستی  اضافه کرد: ما تحریم ها را تا بالاترین حد افزایش داده ایم اما تاکنون اهداف این سناریو محقق نشده و خللی در برنامه های ایران ایجاد نشده است.

شابیرو در پاسخ به این پرسش که اگر سیاست تحریم شکست بخورد، چه باید کرد؟، گفت: من هیچ گزینه ای را استثنا نمی کنم.

آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تاکنون 5 دانشمند و نخبه ایرانی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند.

مزدوران سازمان های تروریستی سیا و موساد روز چهارشنبه گذشته دانشمند جوان و نخبه " مصطفی احمدی روشن" را در تهران به شهادت رساندند و روزنامه صهیونیستی " معاریو" بر دست داشتن دستگاه های امنیتی این رژیم در این ترور تاکید کرده است.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها