درخواست عضو دفتر سياسي حزب سوسياليست

ملت یمن، عبدالله صالح را فراموش کند

ملت یمن، عبدالله صالح را فراموش کند
يکشنبه 2 بهمن 1390 - 16:57

يک عضو دفتر سياسي حزب سوسياليست ازاحزاب ائتلاف ديدار مشترك يمن تاکيد کرد که " ملت يمن بايد عبدالله صالح را براي هميشه از ياد ببرد و تنها به بازسازي کشورش بيانديشد".

"علي الصراري " امروز (يكشنبه) در مصاحبه با شبكه خبري العالم با تاکید به اینکه " ادامه حضورعبدالله صالح در قدرت برای یمن بسیار خطرناک می شد "، گفت که اگر به او مصونیت قضایی داده نمی شد، خاک یمن را ترک نمی کرد.

الصراری افزود : تصويب قانون برخورداري عبدالله صالح از مصونيت قضائي پس از ترك قدرت گامي مهم در مسير انتقال قدرت بود.

وی خاطرنشان کرد: تصويب چنين قانوني به معناي آن بود كه عبدالله صالح بايد يمن را ترك كند و ديگر در امور آن دخالت نكند.

آخرین خبرها حاکی است که عبدالله صالح ساعتی قبل خاک یمن را ترک کرده است.

این عضو دفتر سياسي حزب سوسياليست، ابقاي عبدالله صالح در قدرت را خطري بزرگ براي كشور و ملت يمن دانست و تصریح کرد: ملت يمن سختي هاي زيادي را متحمل شده است و هم اكنون بايد زندگي جديد خود را آغاز كند .

الصراري با درخواست از ملت يمن براي شرکت فعال در بازسازي این کشور گفت : ملت يمن بايد عبدالله صالح را كه در 3 دهه يمن را نابود کرد ، بطور كلي فراموش كند و به بازسازي كشور بپردازد.

وی افزود: اميدواريم انتخابات رياست جمهوري زودهنگام ماه آينده برگزار شود و ریيس جمهوري منتخب مردم به آلام سي و سه ساله آنان پايان دهد.

این عضو دفتر سياسي حزب سوسياليست، اظهارداشت:ملت بحرين با كناره گيري عبدالله صالح از قدرت به پيروزي واقعي رسيد و ديگر نخواهد گذاشت خون بي گناهان ريخته شود و هم اكنون خود را در مسير بازسازي كشورش مي بيند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها