حمایت مدعیان حقوق‌بشر ازسرکوب بحرینی ها

حمایت مدعیان حقوق‌بشر ازسرکوب بحرینی ها
يکشنبه 9 بهمن 1390 - 16:10

يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين، حمايت مدعيان حقوق بشر و دموكراسي از رژيم ديكتاتوري بحرين را محكوم كرد و درباره سركوب ملت بحرين به دستگاههاي امنيتي رژيم آل خليفه هشدار داد.

"هشام الصبّاغ" روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به ادامه سرکوب مردم بحرین به دست رژيم، تصریح کرد: رژيم آل خلیفه از حمايت كشورهايي برخوردار است كه مدعي دفاع از دموكراسی و حقوق بشر هستند، اما آنها در حقيقت از رژيمهاي ديكتاتوري سركوبگر حمايت مي كنند.

این عضو ارشد جمعیت عمل اسلامی بحرین با اشاره به اینکه آل خلیفه با چراغ سبز آمریکا و اروپا اقدام به سرکوب و مجازات مردم کرده است، افزود: رژيمهاي ديكتاتوري مانند آل خلیفه از سلاحهاي ممنوع بين المللي، براي سركوب ملتی استفاده می کنند که صرفا به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود است.

الصباغ با اظهار شگفتي از اظهارات وزير كشور رژيم آل خليفه كه خواستار افزايش محافظت از نيروهاي امنيتي شده است، گفت: این اظهارات به صورتی مطرح می شود که انگار مزدوران خارجي و نيروهاي امنيتي رژيم درحال قربانی دادن هستند و نه معترضان بي دفاع مظلوم.

عضو ارشد جمعیت عمل اسلامی بحرین،افزود: زنان بحريني اين روزها با تحصن در برابر مراكز پليس خواستار آزادي زنان بازداشت شده از زندانهاي رژيم آل خليفه شده اند؛ همچنين طي چند روز آينده اعتصاب جمعي براي درخواست آزادي چهره هاي سياسي از زندانها صورت خواهد گرفت.

 

29-13:42



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها