نمایش انتخابات در یمن با یک نامزد

نمایش انتخابات در یمن با یک نامزد
چهارشنبه 12 بهمن 1390 - 11:26

يك فعال حقوقي يمني استقبال برخي از احزاب از انتخابات تك نامزدي رياست جمهوري را نمايشي مسخره توصيف كرد و گفت: برخي از وزيران هم سو با اهداف احزابشان در جهت طرح شوراي همكاري خليج فارس حركت مي كنند.

"عمر الحميري" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: ميادین شهرهاي يمن آكنده از جوانان فعال انقلابي یمن است و در عرصه سياسي نيز تحركاتي گسترده هم سو با تحركات انقلابيون در جريان است.

این فعال حقوقی یمنی افزود: در حال حاضر نوعي تعدد آرا، پذيرش نظر مخالف و فعاليت انقلابي واقعي در كشور شكل گرفته و تغييري در كشور حاصل شده كه در طول قرن هاي گذشته آن را تجربه نكرده ايم.

الحميري در عين حال با انتقاد از عملكرد برخي از وزيران خاطر نشان كرد: برخي از وزيران هم سو با اهداف حزبي در چارچوب طرح شوراي همكاري خليج فارس حركت مي كنند؛ اين در حالي است كه طرح شوراي همكاري خليج فارس به طور كلي و به ويژه به سبب در بر داشتن مصونيت علي عبدالله صالح از مجازات و همچنين به سبب بندهاي مندرج در خصوص چگونگي برگزاري انتخابات مردود است.

وي با انتقاد از دعوت برخي از احزاب براي شركت در انتخابات، گفت : وقتي انتخابات يك نامزد بيشتر ندارد، چرا بايد در آن شركت كرد ، اين انتخابات عجيب است و شمار زيادي از انقلابيون آن را تاييد نمي كنند.

الحميري تاكيد كرد : ما به عنوان جوانان مستقل و فاقد وابستگي حزبي مخالف شركت در نمايش مسخره انتخابات هستيم با اين حال برخي بر اين باور هستند كه قرار است همه پرسي برگزار شود، اگر هم هدف برگزاري همه پرسي باشد نيز بايد با آري يا نه صورت گيرد.

 

31‏/01‏/  - 16:19



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها