استاد علوم سياسي دانشگاه قاهره:

آمریکا و اسرائیل به دنبال فتنه انگیزی درایران هستند

آمریکا و اسرائیل به دنبال فتنه انگیزی درایران هستند
جمعه 12 اسفند 1390 - 08:01

العالم، قاهره - استاد علوم سياسي دانشگاه قاهره با هشدار درباره تلاش آمريکا و رژيم اشغالگر براي فتنه انگيزي در ايران، پيش بيني کرد انتخابات مجلس شوراي اسلامي با حضور بسياري بالاي مردم برگزار شود.

"عبد الله الاشعل" در مصاحبه با شبكه خبري العالم تأکید کرد: فرايند دمكراتيك و برگزاري انتخابات، نشان دهنده ميزان همبستگي و يا جدايي مسئولان يك كشور با مردم است.

وی با بيان اينكه مجلس شوراي اسلامي ايران مركز ثقل نظام جمهوري اسلامي ايران به شمار مي آيد، گفت: اين مساله به انتخابات مجلس شوراي اسلامي مشروعيت مي بخشد، و ميان نمايندگان و مردم كه از مسئولان خود حمايت مي كنند، ارتباط برقرار مي كند.

الاشعل خاطرنشان کرد: مردم ایران از تهدیدهای آمریکا و اسرائیل و آنچه در منطقه می گذرد آگاه هستند؛ و پيش بيني می شود كه ميزان مشاركت مردم ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي بالا باشد.

استاد علوم سياسي دانشگاه قاهره، افزود : آمريكا و رژيم صهیونیستی از طريق سازمان هاي جاسوسي و اجراي عمليات ترور، تبليغات گمراه كننده و منفي و تحريم هاي مكرر درصدد ضربه زدن به مسئولان و ملت ايران هستند.

الاشعل هدف از اين اقدامات را متشنج كردن اوضاع داخلي ايران و مانع تراشي در پيشرفت اين كشور در جهت ايفاي نقش دانست و گفت: آمريكا و رژيم صهيونيستي از توطئه عليه ايران دست بر نمي دارند زيرا تصميم راهبردی آنان، نپذيرفتن انقلاب اسلامي ايران و نتايج آن است.

 

03/02-21:53

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها