ویدیو؛ فریاد سرنگونی آل سعود در قدس شریف

جمعه 6 مرداد 1396 - 20:25

مدافعان فلسطینی در ورودی های مسجد الاقصی شعار سرنگونی آل سعود سر دادند.

العالم - فلسطین

سایت "شؤون عربیه" در کانال خود در یوتیوپ فایلی ویدئویی از مدافعان فلسطینی را در ورودی های مسجد الاقصی منتشر کرد که آنها را در حال شعار دادن علیه سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی نشان می دهد.

این شعارها واکنش به ادعای اخیر شاه سعودی است. دربار شاه سعودی به تازگی در بیانیه ای برچیده شدن گیت های امنیتی ورودیهای مسجد الاقصی و اعمال نشدن محدودیت علیه فلسطینی ها در این مسجد را نتیجه "تلاش های موفقیت آمیز" شاه سعودی و تماس های وی در این زمینه دانست.

شاه سعودی هم اکنون برای استراحت و تفریح در شهر طنجه مغرب به سرمی برد.

مدافعان فلسطینی همچنین شعارهایی علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر سردادند که در یاری رساندن به مسجد الاقصی دربرابر تجاوزگری صهیونیست ها کوتاهی و سهل انگاری به خرج داده است.

براساس این فایل ویدئویی، مدافعان فلسطینی مسجد الاقصی شعار "آل سعود سرنگون باد" و "ای سیسی، ای بزدل و ای مزدور آمریکا" سر دادند.

این مدافعان همچنین به عبدالله دوم شاه سعودی حمله کردند و شعار سرنگونی وی را سر دادند و گفتند: از قدس به امان... نمی توان به کرامت و عزت ما اهانت کرد.

آنها همچنین خطاب به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطینی نیز تاکید کرد: گوش کن ای محمود عباس. اقصی ما رکن اساسی است.

مدافعان فلسطینی مسجد الاقصی با حمله به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فریاد زدند: دست بردار ..می میریم اما ذلت نمی پذیریم.

6

پربیننده ترین خبرها