ذوالفقاری مطرح کرد؛

تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت مردمی برای تامین امنیت کشور

تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت مردمی برای تامین امنیت کشور
دوشنبه 9 مرداد 1396 - 10:12

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: در دیدار سال گذشته فرماندهان انتظامی با رهبر معظم انقلاب، ایشان تأکید داشتند وزارت کشور و نیروی انتظامی از ظرفیت مردم در جهت ارتقای امنیت و نظم کشور استفاده بیشتری شود.

العالم- ایران 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در نشست معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور اظهارداشت: در دیدار سال گذشته فرماندهان انتظامی با رهبر معظم انقلاب، ایشان تأکید داشتند وزارت کشور و نیروی انتظامی از ظرفیت مردم در جهت ارتقای امنیت و نظم کشور استفاده بیشتری شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران نسبت به امنیت خود حساس هستند، افزود: این حساسیت یک ظرفیت بزرگی برای ارتقای سطح امنیت و نظم کشور است. مردم همیشه به ما در تامین امنیت کمک می کنند اما به هرحال باید این کمک ها را سازماندهی کنیم.
ذوالفقاری خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی آماده و به تایید شورای امنیت کشور رسید که این نشست برای ایجاد هماهنگی در اجرای این طرح برگزار می شود.
وی در پایان گفت: شیوه های اجرای طرح تهیه شده را در این نشست بررسی می کنیم تا این کار بزرگ را به درستی مدیریت کرده و به جلو ببریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها