خداحافظی قالیباف با مدیران شهری

خداحافظی قالیباف با مدیران شهری
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 18:15

شهردار تهران در آخرین نشست با مدیران شهری، شورایاری‌ها و مدیران محلات پایتخت گفت: شما فلسفه وجودی شهرداری را در ذهن مردم تغییر دادید.

العالم-ایران / سیاسی

شهردار تهران در آخرین نشست با مدیران شهری، شورایاری‌ها و مدیران محلات پایتخت گفت: هرگز یک فرد در یک مجموعه به تنهایی توان انجام کار را ندارد. شما نگذاشتید در برابر مردم خجالت زده بشویم و از جانتان مایه گذاشتید تا وعده‌هایمان عملی شود.

شهردار تهران در ادامه افزود: حلالیت‌طلبی می‌کنم از شما عزیزانی که در خلال کار متاسفانه نتوانستم انجام وظیفه کنم و نتوانستم در مورد بعضی از شما عزیزان امنیت شغلیتان را برآورده کنم یا در زمینه‌ مسائل درمانی خدمات کافی ارائه دهم.

شهردار تهران گفت: از خدا می‌خواهم که ما را یک لحظه به حال خود وا نگذارد، شما فلسفه وجودی شهرداری را در ذهن مردم تغییر دادید، وظیفه ماست که با پیگیری مدیریت یکپارچه شهری را به سرانجام برسانیم.

قالیباف در پایان گفت: مجموعه شهرداری آماده است که جهش بزرگی انجام دهد‌، ما مفهوم شهرنشین را به شهروند تغییر دادیم، ما منکر کاستی‌ها در این مدت خدمت‌مان در شهرداری نیستیم، شورایاری‌ها حضور سازماندهی شده مردم در مدیریت شهری هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها