واکنش دبیر کل انصارالله به تجاوزات جدید عربستان

واکنش دبیر کل انصارالله به تجاوزات جدید عربستان
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 21:42

دبیر کل انصارالله یمن در بیانیه ای مردم یمن را به هوشیاری در برابر توطئه های متجاوزان فرا خواند.

العالم - یمن

به گزارش المسیره، عبدالملک بدرالدین در این بیانیه با اشاره به جنایت متجاوزان در شهر ارحب که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر از غیرنظامیان منجر شد و همچنین با اشاره به حملات برنامه ریزی شده به مناطق ایست و بازرسی در ورودی های صنعا، به بازماندگان شهدا و تمامی مردم یمن تسلیت گفت و برای مجروحان این حوادث شفای عاجل مسئلت کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، تاکید می کنم دشمن با این جنایات واقعیت های این مرحله از تجاوز و اهداف و توطئه هایش را فاش کرده است، جنایت امروز هشداری بود تا همگان به برخی از اولویت ها که باید مورد توجه همه مردم باشد توجه کنند، این جنایت به یاد ما آورده است که تمامی مردم یمن، هدف این حملات هستند، هوشیار باشیم که در شرایط استثنایی و در مرحله ای قرار داریم که دشمنانمان، بی هیچ تفاوتی علیه همه مردم یمن، زشت ترین جنایات و کشتار جمعی را مرتکب می شوند. در مقابل، همه ما مسئولیت های داریم که برای رویارویی با این متجاوزان نباید از این مسئولیت ها شانه خالی کنیم بلکه باید همچنان در جهت گیری درست حرکت کنیم و از خطرات و تهدیداتی که حیات، امنیت، زندگی، آزادی، استقلال و کرامت ما را تهدید می کنند، غفلت نکنیم و گرفتار مسائل جانبی نشویم. بر همه ماست تا در برابر همه مشکلات و مسائل مهم داخلی و همچنین در رویارویی با متجاوزان با جدیت، احساس مسئولیت و با روحیه ای قوی عمل کنیم.

در ادامه این بیانیه تصریح شد، این نکته که متجاوزان مراکز امنیتی را اهداف خود قرار داده اند، نکته قابل ملاحظه ای است، به ویژه اینکه این حملات هم زمان با برنامه های تردید آمیزی به اجرا گذاشته شد که ارتباط این برنامه ها با تلاش ها برای ارتکاب جنایت علیه مردم و ایجاد بی ثباتی امنیتی در پایتخت دور از ذهن نیست به همین منظور از نهادهای امنیتی و مقامات و همه چنین از شهروندان انتظار داریم جوانب احتیاط را رعایت کنند و در برابر این توطئه ها هوشیار باشند، به ویژه این که برادران ما در کنگره ملی در حال برگزاری جشن های حزبی هستند و برخی از مردم نیز با هدف جمع آوری کمک ها برای جبهه های نبرد، تدابیر و فعالیت هایی را به اجرا گذاشته اند که پیش از این تدارک دیده بودند. من از نهادهای رسمی و امنیتی می خواهم برای حفاظت از امنیت عمومی و به کارگیری نهایت تلاش برای حمایت از تمامی تحرکات مردم از جمله تلاش ها برای حمایت از جبهه های نبرد یا برگزاری مراسم جشن های حزبی، تلاش کنند و این تلاش به این اعتبار باشد که همه این مردم شهروندان یمنی هستند و حمایت از آنان، وظیفه دولت است چنانچه از همه بخش ها درجنبش انصار الله، گروههای هم پیمان و حزب کنگره ملی می خواهم مسئولیت هایشان را برای فردا بشناسند، از طرح های دشمن برای تفرقه افکنی میان مردم و ایجاد فتنه های داخلی پرهیز نمایند، به هیچ مزدور و توطئه گری اجازه ندهند فتنه انگیزی کند و با نهادهای امنیتی و کمیته های مشترک در حراست از امنیت و ثبات همکاری کاملی داشته باشند زیرا همه ما در حال جنگیم و اساسی ترین مشکل در این مرحله، نیروهای متجاوز و رویارویی با این متجاوزان است به همین دلیل نباید اجازه داد توطئه ها و نیرنگ هایشان به بار بنشیند.

در بخش دیگری از بیانیه دبیر کل انصار الله یمن آمده است، از حکما و بزرگان یمن به دلیل خوش بینی های مسئولانه در نگرش به فعالیت ها در کشور تقدیر می کنم و ضروری است این روند ادامه یابد تا به خواست خدا با مسئولیت پذیری، جدیت در کار و حرکت حکیمانه، به حل تمامی مشکلات داخلی کمک شود. از این بزرگان می خواهم همچنان شرایط داخلی را پیگیری کنند، فتنه ها را دور کنند و به خائنان و فریب خوردگان اجازه ندهند با امنیت و وحدت ملت بازی کنند. از خداوند بزرگ می خواهم مردم ما را موفق و آنان را بر دشمنانشان پیروز گرداند، شهدای ما را رحمت کند و مجروحانمان را شفا دهد.

والعاقبه للمتقین.

پربیننده ترین خبرها