آیت‌الله جنتی در اختتامیه اجلاسیه خبرگان رهبری:

آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و آل‌سعود عامل جنایت‌های بشری در میانمار هستند

آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و آل‌سعود عامل جنایت‌های بشری در میانمار هستند
چهارشنبه 29 شهريور 1396 - 19:37

رئیس مجلس خبرگان گفت: ما جنایت‌های بشری را در میانمار شاهد هستیم که سه عنصر آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و آل‌سعود عامل آن هستند.

العالم - ایران / سیاسی

آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز (چهارشنبه 29 شهریور)  در آئین اختتامیه اجلاسیه سوم دوره پنجم این مجلس، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، گفت : ما جلسات خوبی داشتیم و اکثریت قاطع اعضا تشریف داشتند و سخنرانی‌های خوبی نیز داشتیم.

وی افزود : نگرانی بنده و اعضای خبرگان از جنایت‌های بی‌حساب و کتاب آمریکا و رژیم‌صهیونیستی و آل‌سعود است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ما جنایت‌های بشری را در میانمار شاهد هستیم که این سه عنصر عامل آن هستند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه مادامی که شاخ این غول‌ها نشکند، مشکل بشر حل نمی‌شود، اظهار داشت: امام(ره) هم معتقد بودند که می‌توان شاخ این غول‌ها را شکست.

وی اضافه کرد : اگر ما حرکت‌ها و اهداف خودمان را براساس آرمان‌های انقلاب دنبال کنیم، این کار شدنی است و بر استکبار غلبه می‌کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : این وضعیتی که به کشورهایی مثل میانمار، یمن، بحرین و فلسطین حاکم است و مردم را قتل عام می‌کنند جنایت آشکار است که ما آن را محکوم می‌کنیم.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه جنایت‌های میانمار قلب همه را به درد آورده و قابل چشم‌پوشی نیست، گفت: ما انزجار خود را از این جنایات زشت و وحشیانه اعلام می‌کنیم و امیدواریم که حضرت قائم (عج) ظهور کنند تا همه بشریت و مظلومان شاهد فرج ایشان باشند.

پربیننده ترین خبرها