علی‌عسگری در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد:

تولید فیلم، سریال و مستند در رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

تولید فیلم، سریال و مستند در رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی
دوشنبه 17 مهر 1396 - 19:56

رییس سازمان صداوسیما گفت: برای تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب در حال کار هستیم و امیدواریم که با هماهنگی دولت بتوانیم کارها را به خوبی و در شأن انقلاب اسلامی پیش بریم.

العالم - ایران / فرهنگی

علی‌عسگری، رییس سازمان صداوسیما در نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام بی بدیل است که پایه‌های دینداری مردم‌سالاری دینی و عدالت طلبی و ولایت مداری است، گفت: این نظام رقیب لیبرال دموکراسی غربی است و توانسته با وجود ضربه‌هایی که از سوی نظام سلطه به آن زده شده، دوام آورد و نه تنها ضعیف نشده بلکه به قدرتش افزوده شده است.

علی‌عسکری افزود: نظام اسلامی یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است و این کشور امروز در دنیا مطرح است و در تمام جنبه‌های دینی و مذهبی و علمی در حال پیشرفت است. 

رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه سازمان صداوسیما برای پاسداری از آن، تلاش‌های فکری و تحلیلی فراوانی انجام داده است، تصریح کرد: برای شناخت بهتر جوانان از انقلاب میزگردهایی را فراهم کرده‌ایم و برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.

وی در پایان تصریح کرد: برای تولید فیلم، سریال و مستند مرتبط با انقلاب در حال کار هستیم و امیدواریم که با هماهنگی دولت بتوانیم کارها را به خوبی و در شأن انقلاب اسلامی پیش بریم.

فارس

پربیننده ترین خبرها