دولت فلسطین درغزه: مصر شجاعت به خرج دهد

دولت فلسطین درغزه: مصر شجاعت به خرج دهد
جمعه 4 فروردين 1391 - 08:50

غزه (العالم) معاون نخست وزير و وزير امورخارجه و برنامه ريزي دولت فلسطين در غزه، با هشدار درباره تشديد بحران سوخت در اين منطقه، از دولت مصر خواست براي ارسال سوخت از طريق گذرگاه رفح شجاعت به خرج دهد.

"محمد عوض" روز جمعه در گفت وگو با شبكه العالم با اشاره به قطع برق غزه به دلیل پایان سوخت نیروگاه برق، گفت: بحران سوخت يكي از جنبه هاي بحران شديد در نوار غزه به علت محاصره شديدي است كه توسط اشغالگران بر اين منطقه تحميل شده است.

محمد عوض با اشاره به توافق دولت فلسطین با مصر برای فرستادن سوخت مورد نیاز نیروگاه برق به غزه، گفت: مصري ها در ارتباط با تأخير در اجراي اين توافق، به ممانعت صهيونيست ها از ارسال سوخت به غزه از طريق گذرگاه كرم ابوسالم استناد مي كنند.

وي اظهار داشت: اشغالگران با اين اقدام قصد دارند سوخت رسانی به غزه فقط تحت نظارت آنها  صورت گیرد، اين امر باعث مشكلات فراواني و طولاني براي فلسطيني ها شده است.

محمد عوض از مقامات مصري درخواست كرد با ارسال سوخت به غزه از طريق گذرگاه رفح، شجاعت به خرج دهند.

معاون نخست وزير و وزير امور خارجه و برنامه ريزي دولت فلسطين در نوار غزه تأكيد كرد: حل اين مشكل امروزه در دست مقامات مصري است، آنها مي توانند با تسریع در ارسال سوخت به غزه مشكلات ملت فلسطين را برطرف كنند.

 

MKH-22-18:50

 



پربیننده ترین خبرها