ادامه توهین و توهمات سخیف سعودی‌ها علیه فوتبال ایران

ادامه توهین و توهمات سخیف سعودی‌ها علیه فوتبال ایران
يکشنبه 7 آبان 1396 - 08:12

با وجود این که همواره دست‌های پشت پرده در فوتبال آسیا به سود سعودی ها است اما جالب این است که آنها دست از توهم توطئه برنمی دارند و همه چیز را به ضرر خود جلوه می‌دهند.

العالم _ ایران / ورزشی

فوتبال ایران همواره با سعودی‌ها مشکل داشته و با وجود این که دست‌های پشت پرده در کنفدراسیون فوتبال آسیا همواره به سود فوتبال عربستان و کشورهای عربی به چرخش در می‌آیند اما نکته جالب این که آنها به توهمات خود ادامه‌  می‌دهند تا خود را مظلوم نشان دهند.

الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال پرسپولیس به میدان رفت و در هر دو دیدار رفت و برگشت اشتباه‌هات داوری کاملا به سود نماینده عربستان بود و آنها توانستند به لطف کنفدراسیون فوتبال آسیا به فینال راه پیدا کنند، با وجود این که داوری در هر دو دیدار رفت و برگشت به سود الهلال بود، اما سران این باشگاه در ادامه‌ توهم‌پردازی‌هایشان، خود را مظلوم جلوه می‌دهند و نگرانی وضعیت داوری در فینال هستند.

عبدالرحمان بن مساعد، رئیس باشگاه الهلال در نامه‌ای  که به ترکی آل شیخ، رئیس ورزش این کشور نوشت، از نگرانی خود از دست‌های پشت پرده علیه عربستان سخن به میان آورد و نوشت: در فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال و نماینده استرالیا، نیشیمورا سر ما را برید و آن افتضاح را به بار آورد. تیم‌های ایرانی در ورزشگاه‌ها شعارهای مذهبی و سیاسی سر می‌دهند  و به طرف ما بطری و مواد منفجر پرت می‌کنند. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا سکوت می‌کند و همواره به ضرر ما حکم صادر می‌کند.

ترکی آل شیخ در جواب این نامه پاسخی توهین آمیز داد و گفت‌: برابر کوتوله‌های آسیا خواهیم ایستاد و اجازه دست درازی را به آنها نخواهیم داد.

این پاسخ او بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و سعودی داشت و تیتر همه آنها شد.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها