العالم گزارش می دهد؛

العربیه و الحدث خود را خسته نکردند بلکه کشتند

العربیه و الحدث خود را خسته نکردند بلکه کشتند
شنبه 11 آذر 1396 - 20:45

امروز رسانه های سعودی، اماراتی و دیگر هم سویانشان از آنچه در میدان یمن در حال جریان است جشن گرفتند و در حقیقت کوشیدند ناکامی میدان نبرد در مقابله با انصارالله را به عنوان پیروزی خود در نبرد با یمن در قالب هیاهوی رسانه ای بیان کنند.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم، در حالی که اختلافات داخلی میان انصارالله از یک سو و بخشی از نیروهای طرفدار علی عبدالله صالح در حزب موتمر از سوی دیگر طی دو سه روز گذشته تندتر شده است و در شرایطی که بالاخره شخص علی عبدالله صالح ماهیت واقعی خود و اهدافش از نزدیکی و ائتلاف با انصارالله را نشان داد و از علاقه خود به نزدیکی مجدد به نیروهای مخالف و در راس آن عربستان و امارات پرده برداشت.

امروز رسانه های عربستانی و اماراتی و در راس آن ها العربیه، الحدث و اسکای نیوز از آنچه در میدان یمن در حال جریان است جشن گرفتند و در حقیقت کوشیدند ناکامی میدان نبرد در مقابله با انصارالله را به عنوان پیروزی خود در نبرد با یمن در قالب هیاهوی رسانه ای بیان کنند.

اما واقعیت آن است که شرایط جدید در یمن در حالی ررقم می خورد که بنابر مشاهدات و گزارشات خبرنگار العالم از یمن اوضاع در صنعا کاملا تحت کنترل نیروهای مردمی انصارالله است.

صالح الصماد رئیس شورای اعلای سیاسی یمن نیز به شهروندان یمنی در صنعا و ملت یمن اطمینان داد که اوضاع عمومی در پایتخت عادی است و بحران، مهار شده است و تاکید کرد: دستگاه های امنیتی یمن ضمن تقویت امنیت و ثبات، با هر کسی که قصد برهم زدن امنیت را داشته باشد با جدیت برخورد می کنند.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله امروز برای بار دوم سخنرانی کرد و اقدامات عبدالله صالح را به طور کامل هماهنگ با دشمن دانست و اظهارداشت: علی عبدالله صالح در چارچوب مواضع دشمن حرکت می کند که این خیانت و کودتا علیه کشور است.

انصارالله نیز بر این باور است که با اعلام مواضع جدید علی عبدالله صالح حداقل تکلیف مجاهدینی که برای آزادی یمن و استقلال آن مبارزه می کنند با جماعتی محدود از حزب موتمر که در حقیقت سرسپردگان علی عبدالله صالح (شخصی که برخی شواهد با دشمنان اصلی یعنی عربستان و امارات بر سر حکومت پسرش احمد مصالحه کرده است) هستند، روشن شود.

پربیننده ترین خبرها