یک فعال سیاسی بحرینی مطرح کرد

محکومیت سكوت در برابر تخريب مساجد بحرين

محکومیت سكوت در برابر تخريب مساجد بحرين
دوشنبه 1 خرداد 1391 - 16:14

دبيركل تجمع ملي دمكراتيك بحرين سكوت سازمان هاي اسلامي بخصوص سازمان همكاري اسلامي در برابر تخريب مساجد در بحرين را محكوم كرد.

" فاضل عباس " دوشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم تاكيد كرد : نشست امروز حقوق بشر در مقر سازمان ملل در ژنو موضوع نقض حقوق بشر در بحرين را مورد بررسي قرار داد و كشورها فعاليت هاي ضد بشري آل خلیفه را محكوم كردند.
 
وي گفت : متاسفانه شاهد بوديم كه دولت ژاپن تخريب مساجد در بحرين را محكوم كرد؛ در شرايطي كه مسلمانان و از جمله سازمان تعاون اسلامي و ديگر سازمان هاي اسلامي اين اقدامات را محكوم نكردند .
 
وي با اشاره به اينكه مردم بحرين بيش از شنيدن حرف از افراد و مجامع بين الملي به فعاليت هاي عملي نياز دارند ابراز اميدواري كرد كه نتايج نشست ژنو نيز فقط به صدور بيانيه منجر نشود و اقدامات عملي عليه حاكمان بحرين در دستور کار قرار گیرد.

وي گفت : ضروري است آل خليفه براي امضاء الحاقيه بين المللي مبارزه با شكنجه تحت فشار قرار گيرد و پرونده ضد بشري اين نظام به شوراي امنيت فرستاده شود.

دبير كل تجمع ملي دمكراتيك بحرين  با اشاره به اينكه حاكمان اين كشور  قدرت خود را تحت پوشش حمايت هاي سياسي آمريكا به كار گرفته اند و به اين وسيله از مجازات فرار مي كنند ، افزود : مردم بحرين به فعاليت هاي مسالمت آميز خود تا تن دادن  نظام حاكم به خواست هاي اصولي و به حق و پايبندي به دمكراسي  ادامه مي دهند.

عباس خاطرنشان کرد: اگر حاكمان كاخ سفيد و همپيمانان آن در باره بحرين جدي بودند بعد از به شهادت رسيدن 80 نفر در كشوري با جمعيت 500 هزار نفر ، پرونده آل خليفه را به شوراي امنيت مي فرستادند ، نه اينكه سلاح هاي جديد آمريكايي براي حاكمان منامه هديه بدهند.

وي موضع تركيه در قبال انقلاب مردم بحرين را محكوم كرد و گفت : تركيه مخالفان سوريه را مسلح كرد و شعار دمكراسي در آن كشور سر مي دهد ولي با ايستادن در كنار نظام بحرين در ژنو موضع ننگيني اتخاذ كرد.
tt-21-17:52     

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها