سوء استفاده رژیم اسرائیل از تحولات انقلابی منطقه

سوء استفاده رژیم اسرائیل از تحولات انقلابی منطقه
پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 - 05:34

العالم، بيت اللحم - كارشناس امور سياسي تاکيد کرد که رژيم صهيونيستي با سوء استفاده از توجه جهان به تحولات انقلابي کشورهاي منطقه، سياست يهودي سازي، شهرك سازي و تعرض به اماکن مقدس اسلامي و مسيحي را پيگيري مي كند.

"ناصر اللحام" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: رژيم صهيونيستي هيچ اعتنائي به قوانين بين المللي نمي كند و شهرك نشينان و افراطيون صهيونيست با حمايت كابينه رژيم بيش از پيش به اماكن مقدس اسلامي و مسيحي در قدس تعرض مي كنند. 

وی افزود: رژيم صهيونيستي قبلا تنها به اماكن مقدس اسلامي تعرض و اهانت مي كرد، اما از چند سال پيش به اماكن مقدس مسيحي نيز تعرض مي كند.

اللحام خاطر نشان کرد: رژيم صهيونيستي همچنين با سوء استفاده از توجه جهان به تحولات منطقه عربي روند يهودي سازي و شهرك سازي در قدس و كرانه باختري رود اردن را تشديد كرده است. 

وی گفت: رژيم صهيونيستي درپي اجراي طرح آريل شارون مبني بر تشكيل كشور يهودي با ارتشي قدرتمند، ساخت ديوار حائل در مرز اسرائيل با اردن، لبنان، مصر و فلسطين ، افزايش تعداد صهيونيست ها و کاهش تعداد فلسطيني ها و اشغال حداكثر اراضي قدس است. 

وی افزود : مقام های  رژيم صهيونيستي از سال 2005 تاكنون ديگر اظهاراتي درباره خروج از كرانه باختري رود اردن بيان نمي كنند.

كارشناس مسائل سرزمین های اشغالی یادآور شد: رژيم صهيونيستي بيش از هر چيز از واكنش كشورهاي جهان به سياست هاي توسعه طلبانه خود و تحريم كالاهايش نگران است؛ زيرا آفريقاي جنوبي و برخي كشورهاي اروپائي كالاهاي اسرائيلي را تحريم كرده و دانشگاه هائي در سطح جهان حتي دانشگاه هاي آمريكا سياست هاي اسرائيل را محكوم مي كنند.

30-19:10

پربیننده ترین خبرها