در گفتگو با شبکه العالم؛

جزئیات عملیات غافلگیرانه سپاه از زبان سردار رمضان شریف / اشراف اطلاعاتی سپاه مانع از کوچکترین تحرک گروه های تروریستی است

يکشنبه 8 بهمن 1396 - 18:41

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم درباره چگونگی رصد کردن تحرکات گروههای تروریستی که برای انجام اقدامات تروریستی در ایران برنامه ریزی کرده بودند، سخن گفت.

العالم ـ اخبار اختصاصی

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم تاکید کرد که واحد اطلاعات سپاه پاسداران طرح بزرگ تروریست ها که درصدد بودند تا آن را در داخل کشور اجرا کنند، به شکست کشانید.

وی افزود: اطلاعات مربوط به تحرکات گروههای تروریستی از جمله بقایای داعش را از چند روز پیش رصد می کردیم و به محض اینکه به مرزهای ایران رسیدند و در کنار مرزهای ما مستقر شدند. توانستیم با یک عملیات غافلگیرانه و با کمک قرارگاه قدس و نیز وزارت اطلاعات پیش از آنکه بتوانند مواد منفجره را به کشور منتقل کنند و برنامه های خود را که از خارج برایشان طراحی شده، در کشور ما اجرایی کنند، در کمین نیروهای سپاه پاسداران افتادند.

سخنگوی سپاه پاسداران توضیح داد: طبق آخرین اخبار تایید شده، 16 تن از آنها دستگیر شدند ودو نفر فرار کردند؛ اما آنها توسط نیروهای ما تحت محاصره هستند جزییات اهداف آنها برای ما روشن است ولی چون ما به دنبال آن هستیم تا از زبان خود این افراد که اجیر شده بودند و قصد داشتند در داخل کشور خرابکاری کنند، می خواهیم اطلاعات را از زبان آنها بشنویم و در اولین فرصت که اطلاعات را از آنها گرفتیم، اعلام خواهیم کرد.

سردار رمضان شریف تاکید کرد که به لطف وجود نیروهای باتجربه در قرارگاه قدس نیروهای زمینی، نیروهای سپاه پاسداران طی سال‌های گذشته از اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی برخوردار شدند و می توانند تحرکات دشمن ر0ا رصد کنند و در زمان مناسب ضربه لازم به آنها وارد کنند و به خاطر همین اشراف اطلاعاتی است که اقدامات متعدد و مکرر انها به نتیجه نرسید.

وی درباره ارتباط میان محموله های مواد منفجره که سه روز پیش در شرق و غرب کشور ضبط شدند و حوادث غرب کشور گفت: مسلما میان انها ارتباط وجود دارد و به نظر می رسد که انها بقایای گروههای تکفیری و تروریستی هستند و  می خواستند همان طرحهای خود را ادامه دهند.

سخنگوی سپاه پاسدران افزود: مسلما تیم های کوچکی از آنها همچنان وجود دارند و می خواهند دست به چنین اقدامات مشابهی بزنند اما اشراف اطلاعاتی ما بر مناطق مرزی بسیار گسترده است و ما به ملت اطمنان خاطر می دهیم که نگران نباشند. نیروهای قرارگاه حمزه و وزارت اطلاعات در منطقه مستقر هستند و بر منطقه نظارت کامل دارند.


تکمیلی | بیشتر بخوانید: درگیری با تروریست‌های داعش پایان یافت/ 16 تروریست داعشی دستگیر و 5 نفر به هلاکت رسیدند


210

پربیننده ترین خبرها