عضو ارشد گروه "انقلاب مردمي"يمن :

انقلابیون یمن میادین را ترک نمی کنند

انقلابیون یمن میادین را ترک نمی کنند
شنبه 20 خرداد 1391 - 14:40

در حالي که روز جمعه نيروهاي دولتي يمن برخي از چادرهاي متحصنين را در ميدان تغيير صنعا برچيدند، يک عضو ارشد گروه " انقلاب مردمي" يمن گفت : انقلابيون تا زماني كه مطالبات شان به طور كامل محقق نشده است ، ميادين را ترك نخواهند كرد .

"محمد العسل" روز شنبه در مصاحبه با شبكه العالم، اظهار داشت: هزاران نفر از مردم يمن دیروز در صنعاء و شهرهاي ديگر براي تأكيد بر ضرورت تحقق اهداف انقلاب و حضور در ميادين تا برآورده شدن همه مطالباتشان تظاهرات كردند.

العسل گفت: رژيم عبدالله صالح در رسانه هاي خود چنين وانمود مي كند كه انقلابيون در حال خروج از میدانها هستند؛ ولی تظاهركنندگان در واكنش به اين ادعاي رژيم دیروز با شعار "ماندن در میادین تا تحقق مطالبات" انقلابی به خیابانها آمده و اين پيام را به باقی مانده های رژیم رساندند كه انقلابيون تا تحقق مطالباتشان به هيچ وجه ميادين را ترك نخواهند كرد.

نيروهاي وابسته به عبدالله صالح  30 درصد از مساحت ميدان تغيير صنعاء را از چادرهاي تحصن کنندگان تخليه كرده و مسيرهایي را كه با نصب اين چادرها از يك سال و 3 ماه پيش مسدود شده بود، بازكردند .. انقلابيون یمنی اين اقدام را محكوم كردند و آن را تلاشي براي از بين بردن انقلاب دانستند. 

 

8-00:07



پربیننده ترین خبرها