گسترش تخریب منازل فلسطینی ها در قدس

گسترش تخریب منازل فلسطینی ها در قدس
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 07:36

رژيم صهيونيستي براي ساخت يك موزه و يك معبد يهودي به مساحت سه دوم محله "سلوان" نزديك ديوار "براق" در جنوب مسجد الاقصي، و بناي صدها واحد براي شهرك نشينان صهيونيست در حال تخريب منازل و غصب اراضي فلسطيني ها در مناطق مختلف است.

"احمد عطون" نماينده بيت المقدس در مجلس قانونگذاري فلسطين روز چهارشنبه در اين باره به خبرنگار العالم گفت: اين تجاوز مستمر به بخش جنوبي حرم مسجد الاقصي از چندين سال پيش در نزديكترین منطقه به مسجد الاقصي، يعني محله سلوان با هدف تغيير هويت آن از سوي اشغالگران ادامه داشته است .. اين امر در مرحله كنوني و همزمان با تلاش هاي مشابه در ساير مناطق بيت المقدس تشديد شده و تسريع يافته است، تا شهر قديمي و مسجد الاقصي به محاصره مجتمع هاي بزرگ صهيونيستي درآيد.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس، عمليات تخريب منازل و مغازه هاي مردم این شهر به بهانه نداشتن مجوز در حالي انجام مي شود كه مالكان اين املاك بر داشتن مجوز تأكيد مي كنند .. اشغالگران با ناديده گرفتن اين مجوزها و اسناد به تخريب منازل و مغازه هاي فلسطيني ها همچنان ادامه مي دهند .. بولدوزرهاي رژيم صهیونیستی اخیرا چندین منزل و ساختمان تجاري فلسطيني را در شهر قديمي بيت المقدس تخريب كردند.

يك مغازه دار فلسطینی در اين باره به خبرنگار العالم گفت: ساعت 9 صبح شاهد تخريب اين مغازه ها توسط بولدزورهاي اشغالگران بوديم، اين در حالي است كه حتي به مالكان اين مغازه ها هشدار داده نشده بود و انتظار داشتيم كه به ما هشدار دهند تا اين امر را از طريق قانوني پيگيري كنيم .. اما اشغالگران هيچ گونه هشدار يا حتی حكمي به ما ارائه نكردند.

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي، بيت المقدس را پايتخت يكپارچه اسرائيل خوانده و تأكيد كرده است كه به ساخت شهرك هاي صهيونيست در اين شهر ادامه خواهد داد.

12-21:47



پربیننده ترین خبرها