خبرسازی صهیونیستها برای تخریب اخوان المسلمین

خبرسازی صهیونیستها برای تخریب اخوان المسلمین
چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 09:01

درحاليکه مسئولان و رسانه هاي رژيم اشغالگر تا پيش از اين از ورود "احمد شفيق" مهره مبارک به دور دوم انتخابات رياست جمهوري مصر به صورت آشکار ابراز شادماني مي کردند، با کاهش شانس شفيق براي پيروزي، اين رژيم خبرسازي براي تخريب اخوان المسلمين را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، درحالیکه کمتر از 3 روز به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، روزنامه "یدیعوت احرونوت" در خبری مدعی شد که دیدار هیأتی پارلمانی از نمایندگان حزب آزادی و عدالت وابسته به اخوان المسلمین با مسئولان کنیست در واشنگتن به دلیل افشای این دیدار لغو شده است!.

این روزنامه افزود: انتشار زودهنگام خبر این دیدار که قرار بود به صورت محرمانه برگزار شود، موجب شد طرفین از انجام آن صرفنظر کنند.

انتشار این خبر درحالی است که در پی تشدید حمایتهای آشکار صهیونیستها از احمد شفیق، مسئولان ارشد این رژیم در فرمانی به مسئولان ابلاغ کردند که حق حمایت علنی از احمد شفیق را ندارند؛ چرا که با توجه به نفرت مردم مصر از این رژیم حمایت از شفیق به ضرر او تمام می شود.

پیش از این "فهمی هویدی" نویسنده و روزنامه نگار مصری در گزارشی تأکید کرده بود، برخی طرفهای مصری از سران رژیم اشغالگر خواسته اند، از مدح و ستایش "احمد شفیق" نامزد انتخابات ریاست جمهوری خودداری کنند.

فهمی هویدی تأکید کرده بود: دستور العمل نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل به وزرای خود برای خودداری از مدح "احمد شفیق" نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر مسأله عجیبی نیست؛ اما شگفت آور آن است که این دستورالعمل پس از درخواست و التماس برخی طرفهای مصری مطرح شده است.

بر اساس این گزارش: این دستورالعمل برای آن به وزرای اسرائیلی ابلاغ شده است که مدح و ستایش احمد شفیق بر شانس او برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تأثیری نگذارد؛ زیرا مردم مصر رییس جمهوری که اسرائیل او را تأیید می کند نمی خواهند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها