حملات شدید مبلغ مشهور تونسی به بن سلمان:

خداوند پادشاهی تو را نابود کند

خداوند پادشاهی تو را نابود کند
جمعه 17 فروردين 1397 - 15:05

یک مبلغ تونسی با بیان اینکه ولیعهد عربستان عهد با خدا و رسولش را شکسته است، تأکید کرد که این شخص، به آرمانهای فلسطین خیانت کرده است.

العالم- تونس

«بشیر بن حسن» مبلغ مشهور تونسی شدیدا به «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و مواضع حمایتی وی از رژیم اشغالگر قدس حمله کرد.

بن حسن خطاب به بن سلمان گفت: «تو نقض کننده عهد خدا و پیامبرش هستی؛ زیرا ادعای کردی که حافظ اسلام، شریعت و دیار مسلمین هستی. اینها همه عهدهایی بود که با خدا بستی ولی امروز با ظلم و ستم و تصمیمات جعلی آن را نقض می‌کنی».

روزنامه القدس العربی به نقل از این مبلغ تونسی گزارش داد که بن سلمان پس از به رسمیت شناختن رژیمی که «حتی اروپاییها آن را به رسمیت نمی‌شناسند، عهد با فلسطین را شکست و به پیامبر [خدا حضرت] محمد (ص) دروغ بست و گفت که ایشان با یک زن یهودی ازدواج کردند. این در حالی بود که پیامبر با صفیه بنت حیی ابن اخطب زمانی ازدواج کرد که اسلام آورده بود. چگونه به رسول خدا دروغ میبندی».

وی بر این باور است که ولیعهد سعودی در پی جلب رضایت «دشمنان» است تا این افراد پایه های حکومت وی را تثبیت کنند.

بن حسن ادامه داد: «خداوند پادشاهی تو را از بین ببرد و عبرتی برای پند گیرندگان قرارت دهد... تو نیز مانند نزدیکانت خواهی مرد ولی یقینا در ولیعهدی و پادشاهی نخواهی مُرد... ولی این خواری را به همراه خواهی داشت. اگر مشایخ و علمای تو از مخالفت با تو میترسند، ولی در امت [اسلامی] هنوز کسانی وجود دارند که عدالت به پا کنند. عالمان باید نخستین کسانی باشند که از عدالت انسانی دفاع میکند».
 وی همچنین بن سلمان را به خیانت به آرمان فلسطین متهم کرد و اظهار داشت: «تو به ما میگویی که قرآن در میان برادرانمان در آفریقا پخش کرده‌ای ولی زمانی که تو نخستین کسی هستی که از تعالیم و احکام آن به دور هستی، توزیع قرآن دیگر چه فایده ای دارد. این به ریش مردم خندیدن است. مسلمانان آفریقا به قرآنهای تو نیاز ندارند، بلکه نیازمند غذا و لباسی هستند که آنان را بپوشاند و منازلی که در آن جای گیرند و بیمارستانهایی که آنان را درمان کند... قرآنهایت را برای خودت نگه دارد؛ چرا که مردم نیازی بدان ندراند».

بن سلمان مدعی شده بود که یهودیها حق دارند سرزمینی برای خود داشته باشند؛ مسئله ای که موجی از انزجار را در جوامع اسلامی به همراه داشته است.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها