در دیدار المعلم و ولایتی؛

تاکید ایران و سوریه برافزایش هماهنگی در مبارزه با تروریسم

تاکید ایران و سوریه برافزایش هماهنگی در مبارزه با تروریسم
چهارشنبه 22 فروردين 1397 - 17:07

ولید المعلم وزیر خارجه سوریه وعلی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، روز چهارشنبه در دمشق (پایتخت سوریه ) بر افزایش هماهنگی و همفکری بین ایران و سوریه در مبارزه با تروریسم و مقابله با حامیان آن تاکید کردند.

العالم - سوریه 

 در این دیدار، روابط راهبردی تهران ودمشق و راه های تقویت همه جانبه آن و جدیدترین تحولات سوریه و منطقه در سایه پیروزی های میدانی ارتش این کشور و نیروهای مقاومت در مبارزه با تروریسم بررسی کردند. 
دو طرف در این دیدار بر افزایش هماهنگی میان دو کشور برادر، به منظور گسترش پیروزی های ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و مقابله با حامیان آن و اقدامات تحریک آمیز و تهدیدهای آمریکا و همپیمانانش در منطقه علیه سوریه تاکید کردند. 
وزیر خارجه سوریه در این دیدار ولایتی را در جریان آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه در سایه پیروزی های ارتش این کشور با همکاری کشورهای دوست و همپیمان قرارداد واز حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دمشق در همه زمینه ها تقدیر کرد. 

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل نیز بر تداوم ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار دولت و ملت سوریه و حمایت از مقاومت در برابر تروریسم، که تمامیت ارضی سوریه و ثبات منطقه را هدف گرفته است وبر تقویت روابط ردهبردی با سوریه تاکید کرد.

ولایتی پیروزی اخیر ارتش سوریه در غوطه شرقی را که پیروزی محور مقاومت و شکست توطئه صهیونیستی - آمریکایی به شمار می رود تبریک گفت. 

این دیدار با حضور محمد عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه، احمد عرنوس مشاور وی، غسان عباس مدیر اداره آسیا در وزارت خارجه این کشور و جواد ترکابادی سفیر ایران در دمشق برگزار شد. 

ایرنا

پربیننده ترین خبرها