حمایت امارات از تجاوز نظامی غرب به سوریه

حمایت امارات از تجاوز نظامی غرب به سوریه
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 03:05

وزارت امور خارجه امارات بر حمایت این کشور از حمله نظامی سه کشور آمریکا ، فرانسه و انگلیس علیه سوریه تاکید کرد .

العالم-سوریه

 وزارت امور خارجه امارات شب شب در بیانیه ای تاکید کرد امارات استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیر نظامیان در سوریه را به شدت محکوم می کند .

 وزارت امور خارجه امارات در این بیانیه افزود: کشورش از تمام اقدامات بین المللی برای برچیدن و نابودی این نوع  تسلیحات حمایت می کند .

 وزارت خارجه امارات تاکید کرد که اقدامات بین المللی باید در جهت نابودی تسلیحات ممنوعه بین المللی و لزوم خودداری از دسترسی گروههای مسلح تروریستی در مناطق بحرانی سوریه به این نوع سلاح ها باشد .

 امارات همچنین بر حمایت خود ازعملیات نظامی در سوریه که هدف آن نابودی سلاح های ممنوعه ومراکز و تاسیسات آن باشد ، تاکید کرد .

 وزارت خارجه امارات افزود: دولت امارات بر این عقیده است که راه حل سیاسی مبتنی بر قوانین و قطعنامه های مشروع بین المللی  باید مبنای اصلی برای حل بحران سوریه ، پایان درد و رنج  و درگیری وخشونت در آن کشور باشد .

 وزارت خارجه امارات در این بیانیه  فعال شدن نقش کشورهای عربی در روند تلاشهای سیاسی را امری ضروری برای رسیدن به یک راه حل سیاسی خواند .

 کشورهای آمریکا ، فرانسه و انگلیس بامداد روز شنبه حدود 110 موشک به اهداف نظامی و غیر نظامی در دمشق و اطراف آن شلیک کردند و  بیشتر موشک‌ها  توسط سامانه‌های  دفاع هوایی سوریه منهدم شدند.

پربیننده ترین خبرها