تاکید سخنگوي جبهه نجات انقلاب يمن:

عربستان برای شکست انقلاب یمن تلاش می‌کرد

عربستان برای شکست انقلاب یمن تلاش می‌کرد
سه شنبه 10 مرداد 1391 - 06:32

سلطان السامعي در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم گفت رياض با مطرح كردن طرحي در خصوص يمن تلاش مي‌کرد انقلاب يمن را به شکست کشاند و كشور را با مشكلات متعددي مواجه كند.

وی تاكيد كرد ما به كساني كه براي امضاي اين طرح با شتاب به رياض رفتند هشدار داديم. شتاب آنها در آن روز به منظور تقسيم قدرت بود كه امروز درباره آن دچار اختلاف شده اند.


سخنگوي جبهه نجات انقلاب يمن گفت دو طرف قدرت، يعني بقاياي رژيم عبدالله صالح و احزاب موسوم به ديدار مشترك را دو روي يك سكه مي دانيم و هر دو آنها دشمنان اين ملت هستند.


وی با اشاره به اينكه تصميمات يمن بايد به دور از دخالت هاي منطقه اي و بين المللي اتخاذ شود، تاكيد كرد دو طرف قدرت در يمن نمي توانند بدون چراغ سبز آمريكا يا عربستان كاري انجام دهند.


سخنگوي جبهه نجات انقلاب يمن از عبد ربه منصور هادي رئيس جمهور يمن خواست تصميمات خود را به‌دور از ديكته ها و فشارهاي داخلي و خارجي و در جهت خدمت به مردم يمن اتخاذ كند.


سلطان السامعي تصريح كرد با توجه به اینکه منصور هادی در صنعا از همه طرف محاصره است بايد براي رهايي از فشارها محل اقامت خود را به عدن منتقل كند تا همه تصميمات خود را از آنجا و به دور از فشارها اتخاذ و بتواند كشور را از اين بحران خارج كند.


07/30 16:47



پربیننده ترین خبرها