اخوان المسلمین مصر تأکید کرد:

"اسرائیل" تنها متهم جنایت سینا

سه شنبه 17 مرداد 1391 - 13:39

عضو ارشد گروه اخوان المسلمين مصر، رژيم صهيونيستي را متهم اصلي حمله تروريستي منطقه "سينا" و قتل 16 سرباز مصري دانست.

"جمال تاج الدين" در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: اگر بخواهید مجرم را بيابيد، باید طرفی را که از جُرم سود می برد پیدا کنید .. به همین دلیل مي توان با اطمينان خاطر انگشت اتهام را به سوي رژيم صهيونيستي به عنوان عامل حمله تروريستي منطقه "سينا"  نشانه رفت، زيرا فقط اين رژيم از اين حمله سود می برد.

تاج الدين خاطرنشان کرد: دشمن صهيونيستي با استفاده از این جنايت دو هدف را با يك سنگ زد؛ این رژیم مي خواهد اين پيام را برساند كه اولاً سينا ناامن است و نيروهاي امنيتي مصر قادر به حفظ امنيت اين منطقه نیستند، و ثانياً دشمني و اختلاف ميان ارتش مصر و باريكه غزه ايجاد كند تا مانع بازگشایي گذرگاه رفح به روي فلسطيني و لغو محاصره غزه شود . 

 تاج الدين افزود : ما مطمئن هستيم كه رژيم صهيونيستي خصوصا موساد عامل جنایت سینا است، زيرا موساد چند روز پيش از اين تجاوز از صهیونیستها خواسته بود كه سينا را ترك كنند؛ اين امر نشان مي دهد اسرائيل طرح اين تجاوز و جنايت را قبلا آماده كرده بود.

عضو ارشد اخوان المسلمين مصر خطاب به مسئولان سياسي اين كشور گفت: وقت آن فرارسيده است كه دولت مصر كنترل كامل شبه جزيره سينا را به دست بگيرد، و امنيت  را در اين بخش از كشور برقرار كند.

تاج الدين درباره درخواست مطرح شده برای تغییر بندهای امنيتي توافقنامه كمپ ديويد گفت: اصلاح بندهای امنيتي توافقنامه كمپ ديويد درخواست مردم مصر است؛ و اين درخواست باعث تشديد فشارها بر مسئولان مصر براي اعمال حاكميت كامل بر سينا خواهد شد .

 تاج الدين تأکید کرد: اسرائيل سرانجام خواهد دانست كه جنايت سينا باعث حذف بندهای ناعادلانه توافقنامه كمپ ديويد خواهد شد .

 

Ma.11:59.7



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها