بحرینی ها گفت و گو با آل خلیفه را نمی پذیرند

بحرینی ها گفت و گو با آل خلیفه را نمی پذیرند
شنبه 21 مرداد 1391 - 16:41

العالم،منامه - يكي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين با انتقاد از ديدار جمعيت هاي سياسي بحرين با وزير دادگستري رژيم آل خليفه، هدف از اين ديدار را تلاش رژيم براي خروج از بن بست عنوان کرد.

«هشام صباغ« روز شنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم، وزیر دادگستری رژیم آل‌خلیفه را آینه تمام نمای خواسته‌های رژیم دانست و گفت: در حال حاضر توپ در زمین رژیم است، زیرا مخالفان باب آشتی را باز کرده‌اند، اما رژیم آل خلیفه همواره به دنبال پیچیده کردن اوضاع است.

عضو برجسته جمعیت عمل اسلامی بحرین، افزود: رژیم با حمله به منازل شهروندان، محاصره مناطق مختلف و دستگیری فعالان به تلاش‌ها برای تنش‌زدایی و گفت‌و‌گو پاسخ می‌دهد.

وی، با اشاره به دیدار عبداللطیف محمود وزیر دادگستری بحرین با برخی گروه‌های سیاسی، گفت این دیدار زمانی انجام شد که شمار زیادی از زنان بحرینی در زندان به سر می‌برند و این امر نشان دهنده صداقت نداشتن رژیم در ادعا‌هایش مبنی بر گفت‌و‌گو با مخالفان است.

صباغ  گفت: این دیدار‌ها با خواسته‌های مردم تناسبی ندارد و در زمان نامناسب و با حضور افراد نامناسب انجام می‌گیرد زیرا وزیر دادگستری رژیم یکی از مسئولان مستقیم بحران، حملات، تجاوز‌ها، تنش‌ها، نابودی مساجد و سایر اقدامات تخریبی است.

عضو برجسته جمعیت عمل اسلامی با اشاره به اینکه سفیر آمریکا به مسئولیت‌هایش در زمینه هر گونه گفتگوی احتمالی میان رژیم و مخالفان عمل نکرده است به مخالفان درباره کشیده شدن به سمت اهداف رژیم هشدار داد و گفت: مقام‌های رژیم بحرین با هدف تحت فشار قرار دادن مخالفان و عمیق‌تر کردن اختلاف‌های داخلی میان آن‌ها اقدام به مطرح کردن مذاکره با آن‌ها کرده است.

صباغ افزود: رژیم تلاش می‌کند تا خود را از انزوای بین‌المللی نجات دهد. به همین دلیل، اخباری مبنی بر بازگرداندن سفیر خود به تهران با هدف بهبود وجهه بین‌المللی‌اش منتشر کرده است. این در حالی است که مسئولان عالی رتبه رژیم آل خلیفه نمی‌توانند بدون تدابیر شدید امنیتی به بسیاری از کشور‌ها حتی کشورهای غربی سفر کنند.

۱۱-۱۵: ۰۳

 



 

 



پربیننده ترین خبرها