حمله شبانه جنگنده های اسرائیلی به غزه

حمله شبانه جنگنده های اسرائیلی به غزه
سه شنبه 7 شهريور 1391 - 09:47

در اثر بمباران هاي نيمه شب گذشته جنگنده هاي رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه يک زن فلسطيني زخمي شد و براي مداوا به درمانگاه شفاء در شهر غزه انتقال يافت.

 

به گزارش العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که در اثر بمباران های نیمه شب گذشته جنگنده های صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه و به ویژه پایگاه بدر وابسته به گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس"، یک زن فلسطینی در اثر شکسته شدن شیشه های منزلش به صورت جزئی آسیب دید.

وی افزود هیچ مجروحی در اثر بمباران هواپیماهای صهیونیستی علیه منطقه شمال باریکه غزه به بیمارستان کمال عدوان انتقال داده نشده است و بمباران منطقه کشاورزی در وادی غزه هم خسارت جانی به دنبال نداشت.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های "اف 16" ارتش صهیونیستی به صورت گسترده در آسمان نوار غزه به پرواز درآمده و پایگاه بدر گردان‌های قسام را بمباران کردند.

در همین راستا، منابع امنیتی از بمباران یک منطقه خالی از سکنه در نزدیکی پایگاه السفینه خبر دادند و تاکید کردند که در این حمله خود پایگاه مذکور هدف قرار نگرفته است.

ارتش صهیونیستی مدعی شده است که در این حملات دو پایگاه و مرکز ساخت و انبار سلاح در نوار غزه هدف قرار گرفته است و این بمباران ها در واکنش به شلیک راکت و خمپاره از نوار غزه به سمت شهرک ها و مناطق صهیونیستی طی روزهای گذشته صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها